Marvil Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Da er Golfen byttet ut til fordel for en nyere Audi.. :) Målet med denne er å ikke lage et pengesluk slik som forrige, så spørsmålet her er hvor lenge jeg klarer å holde meg. :) Motormessig er den ingen raserbil, men etter å ha lånt både 1,8TQ og diverse annet, var en 1,6 liter det mest hensiktsmessige om man slår sammen økonomi, høyrefot og behov (ytelsesmessig er den lik Golfen stort sett). Bilen; Audi A3 8P Ambition-utgave 2004-modell, reg 2003 1,6 liter/102hk Mauritziusblå metallic (peneste fargen IMO) Utstyr; Originalt sportsunderstell, (20/25mm?) 17" originale Audi-felger på sommer (225/45/17) 16" originale Audi-felger på vinter Audi Concert lydsystem Sportsratt i skinn Sportsseter med varme Kjørecomputer/FIS Kurve/tåkelys Klima/AC El speil/vinduer Farget glass Aut.avblendbart speil Coming/leaving home Midtarmlene foran/bak Original alarm/Fj.sentrallås ESP Skipose Solskjerm på hattehylle Planer; Grundig vask og polering VACN skiltplater og klistremerker (send PM om du har og kan sende) Bytte sommerdekk (har liggende) Bytte til større felger (19") Børsta alukapper på sidespeil (tips til hvor? eBay har ser jeg) Fjerne diverse emblemer/klistremerker Andre tips? Bilder; Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Digg. Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azn85 Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Grattis med en kjempe fin bil... Matt-speil får du kjøpt hos http://www.quattroco.no Hva med å bytte til de nye reg-skiltene ?? :) Siter Audi A3 Sportback X: Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Gratulerer med ny bil!:) uff, savner gammel bilen når jeg ser bilen din!:( Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Gratulerer! :) Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Takk for det.. :) Har snakket med quattroco, så det kommer muligens i fremtiden.. :) Nye skilt har jeg også tenkt på, men syns egentlig de som står på nå er de peneste skiltene. Tenkte jeg skulle prøvemontere de to nye typene og se hvordan det blir seendes ut. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Fin bil! Få deg nye stoff matter. Plastikk mattene med skitt ser helt forjævlig ut :D Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Fin bil! Få deg nye stoff matter. Plastikk mattene med skitt ser helt forjævlig ut :D for stoffmatter blir ikke seende helt for jævli ut nå som vinteren kommer;) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Har hatt stoffmatter sist vinter, og de ser da mye finere ut nå og under vinteren enn plastikk noengang har gjort. Støvsuging 1 gang i uken gjør det selvfølgelig bedre. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 trekker forresten godt med vann i dem og, så det ligger å holder på fukt i dørsken;) men såklart holder man ukentli rengjøring så holder di seg vel fin. for finere enn gummumattene det er dem! :) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagicM Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 audi a3 er vel laget av alu? tenkte bare på vannet på gulvet, ruster vel ikke noe spessielt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunderace Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 audi a3 er vel laget av alu? tenkte bare på vannet på gulvet, ruster vel ikke noe spessielt da Nope, den er nok galvanisert. A2 er alu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 grattis meg knall A3 :) har de nye skiltene på min bil.. eneste forskjell er vel at de nye er lenger og med flagg på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Takk for kommentarer! Skal prøvemontere nye skilt denne uka for å se hvordan det ser ut på bilen.. :) Tok noen høstbilder her om dagen; Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 fin bil altså :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg