theEP Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hei! Har gått til storinnkjøp av en 90 modell Justy av ei gammel dame, gådd 93k, men har en lyd i automatkassa... Fikk den for slikk og ingenting :P Har fått en bilmekaniker til å høre på lyden og han sa at det kunne være inngående eller utgående lager. Passer girkassene fra Justy FØR 90 på en Justy 90 - 94 ? Evt. mye arbeid å bytte de lagera? Svar mottas med MANGE tusen takk :) Siter 2001 Subaru Impreza WRX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongstian87 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 jeg hadde en slitt kasse på min justy og jeg dro til høggeren og kjøpte en brukt og bra kasse derifra kosta meg 1500for kassa og tok ikke alt for lang tid og bytte kasse heller:P men dette var manuell da;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subarumekkærn Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 Alle justyene har samme automatkasse (ECVT) men de finnes ikke i justy før 90. Har ikke skrudd på de kassene, subaru norge har en bytteordning, men ny kasse koster ca 17 lapper. Prøv å finne en brukt en, eller noen som overhaler variomatik kasser. Lykke til...c",) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg