T_A_H Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Gratulerer med konge førstebil! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Feit bil. Ikke minst felgene:D Det er en PL motor du har. Ser det utifra bildene. Trur de bildene der har vært brukt hver gang den var til salgs. Iallfall det første. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 nå har bilen stått på verksted i over 2 uker... og mekanikeren klager over at det er for trangt å arbeide nede i der... han ville i tilegg at jeg skulle komme å hjelpe til... sånn jeg skulle få se hvor trangt der faktisk var...(noe jeg ikke gadd^^) Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 en mekaniker som klager på om at det er trangt og vil at du skal komme? er det en bekjent eller et verksted som fikser dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Trangt i under panseret på en golf, ja :hammer Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 tro det eller ei, det er et verksted... er så utrolig lei av å vente på å få den nå... jalla bingo verksted:drunk: Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Hadde jeg fått den bedskjeden ville jeg valgt å bytte verksted... ikke noe seriøst sted.... Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Hva er grunnen til at den står på verksted? Styre snekka som du nevnte i første innlegg? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 tro det eller ei, det er et verksted...er så utrolig lei av å vente på å få den nå... jalla bingo verksted:drunk: da ville jeg ha starta å lure på hva slags verksted dette er. Ingen mekaniker skal klage til eieren angående hvor mye jobb det blir..og spesielt ikke om at du skal komme ned og hjelpe! :hvaskjera de får betalt for å gjøre det! :p ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Hva er grunnen til at den står på verksted? Styre snekka som du nevnte i første innlegg? ja, var det jeg fikk beskjed om... tror den er ferdig nå, etter at den har stått inne på verkstedet i 2,5dager er den endelig kom ut i dagslys igjen... lurer på hvor stor den rekningen kommer til å vere:idea: Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg