Willander Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Jeg satt som så mange andre sikkert også gjør, og surfet rundt på finn.no Plutselig oppdaget jeg at det hadde kommet en C6, for første gang så vidt jeg vet. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11030780&sid=xz3cabSeCNb548984 De kan ikke seriøst kreve 750000 for denne bilen?? Kan noen delvis forsvare denne prisen? Jeg er hvertfall sjokkert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Og jeg som trodde du mente en C6 Corvette og så var det bare en sur Citroen! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 En sur citron til den prisen. NEI!!! Da er det andre merker som heller frister til den prisen. Skulle tro det var ett tall for mye Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Den bilen der har hverken design, stil, motor eller status nok til å bli krev 750 000 for. Legg merke til at det er en brukbil. Vedder på at det er en person som har kjøpt denne bilen, for å så bli mobbet av familie og venner. :P Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Citroën C6 ble lansert i Europa sist vinter og bilen i annonsen er fra i år, altså så godt som ny. Citroën Norge har 2 nybiler til salgs, den rimeligste koster over 820.000. Så å få en like ny bil 70.000 kroner billigere (nesten 10% avslag) må jo være et varp. Det er bare å løpe og kjøpe for den som vil ha en C6. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Citroën C6 ble lansert i Europa sist vinter og bilen i annonsen er fra i år, altså så godt som ny. Citroën Norge har 2 nybiler til salgs, den rimeligste koster over 820.000. Så å få en like ny bil 70.000 kroner billigere (nesten 10% avslag) må jo være et varp. Det er bare å løpe og kjøpe for den som vil ha en C6. da gjennstår bare spørsmålet.. hvem faen vil vel ha en Citroen, langt mindre en c6? :p Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Tydeligvis ingen på Bilforumet.net, her er det bare Volvo og BMW som gjelder. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Denne bilen konkurerer faktisk med BMW 7-serie, Merce S-klasse osv.. Så hvorfor ikke, det er jo rein skjær luksus dette og på fransk vis.. Ikke så sportslig som tyskerene, men en glimrende komfortabel direktørbil.. Så ja, skulle jeg hatt en behaglig direktørbil så ville jeg vurderet den.. Men jeg hadde nok heller endt opp med denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9187038&sid=xz2bacuiGxz440461 Hvorfor ikke skille seg ut og prøve noe nytt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Denne bilen konkurerer faktisk med BMW 7-serie, Merce S-klasse osv.. Så hvorfor ikke, det er jo rein skjær luksus dette og på fransk vis.. Ikke så sportslig som tyskerene, men en glimrende komfortabel direktørbil.. Så ja, skulle jeg hatt en behaglig direktørbil så ville jeg vurderet den.. Men jeg hadde nok heller endt opp med denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9187038&sid=xz2bacuiGxz440461 Hvorfor ikke skille seg ut og prøve noe nytt... Nettopp det at den er fransk fører vel til et prisfall på 90% de første 5 åra da... Neppe noen god investering ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Tydeligvis ingen på Bilforumet.net, her er det bare Volvo og BMW som gjelder. måkke glemme vw nå!! vil jo ikke gjøre noen sinte! Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hehe nabo´n min det der:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hvorfor ikke skille seg ut og prøve noe nytt... Du har vel hørt om Norges bilgrunnlov? Janteloven. Det er ikke lov å skille seg ut eller å ha en annen smak enn flertallet. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 måkke glemme vw nå!! Jo, jeg hadde absolutt tenkt å glemme VW og Toyota. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Er vel en veldig kurant bruktbil når den har tapt så mye at du får den 200k lavere enn tilsvarende tyske bil? Såfremt elektronikken er bedre enn sitt rykte, er det vel ikke noe å nøle ved engang? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Du har vel hørt om Norges bilgrunnlov? Janteloven. Det er ikke lov å skille seg ut eller å ha en annen smak enn flertallet. svært så dramatisk da! hvis du synes bilen er pen, må du for guds skyld kjøpe den.. men da må du tåle at folk ler av deg, siden du gjorde tidenes dårligste handel! Hvis den hadde kostet 1/3 del, så kanskje, men som noen allerede sa.. den har har ikke akkurat et "klassisk" utseende, ikke særlig imponerende motor og utstyrsnivået var nærmest latterlig i den prisklassen. personlig smak og synsing er nesten utelukket i dette tilfellet, siden det rett og slett er så lite som taler for den bilen. Hvis du har råd til en slik en, er ikke steget langt til en dyr merche, porche, bmw, chrysler etc. konkurransen er rett og slett for tøff! de eksemplene har du også en sjangse til å få solgt etter et par års tid! Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg