MortenseN Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Hei Defa'n min sluttet plutselig of virke :( Har prøvd og programmere fjernkontrollene, byttet batteri, prøvd en helt ny fjernkontroll.. men ingen ting funker, har sjekket at alt er koblet til i boksen pluss prøvd og latt den stå uten strøm en stund.. ingenting funker :\ Hva kan være galt da ? Er blitt så bortskjemt med fjernkontroll :D Det er en Defa 820.. Den ga et signal engang når jeg prøvde og programere inn fjernkontrollene, den kvitterte men funket ikke slå på eller av alarmen :( Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 bump! ;) Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Fungerer alle bryterene i dørene, bagasjerom og panser? Viss den trur at ei dør er åpen, vil vel det ikkje gå an å skru av/på alarmen? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Fungerer alle bryterene i dørene, bagasjerom og panser?Viss den trur at ei dør er åpen, vil vel det ikkje gå an å skru av/på alarmen? Det vet jeg ikke.. Men skal vell ikke ha noe og si, får alltids låst med fjernkontrollen når en dør er åpen.. men alarmen blir ikke aktivert. eheh :) Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 bump! :P kan der være sentralen som er gåeen ? Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg