2fast4u86 Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Jeg klarer rett og slett ikke å få løs de gamle lyktene mine!! Hva gjør jeg galt egentlig?? Jeg har løsnet de 2 skruene over, og har prøvd å dra ut lyktene, men de vil ikke ut. Det ser ut som at det er et feste i sidelyset som holder fast? PLEASE hjelp meg. Holder på å montere nye lykter... Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 se om det sitter to skruer i bakkant av lykta, sitter langt nede og bortgjemt:) Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Jeg klarer rett og slett ikke å få løs de gamle lyktene mine!! Hva gjør jeg galt egentlig?? Jeg har løsnet de 2 skruene over, og har prøvd å dra ut lyktene, men de vil ikke ut. Det ser ut som at det er et feste i sidelyset som holder fast? PLEASE hjelp meg. Holder på å montere nye lykter... Er vel en skrue under der? Tror du må av med fanger for å komme til, husker ikke helt hvordan jeg gjorde det på B5'en min. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Tåpelig tittel på denne tråden, du burde endre den før en moderator kommer og tar deg :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 helt fremst på innersiden av sideskjermen(oppe ved lykta) er det ett hull... hvis du lyser ned der så ser du en skru... den skal ut, pluss di 2 skruene oppe på lykta.. så skal lykta skyves ut mot siden på bilen før du tar den rett fram.. Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg