Gå til innhold

Forsikring til 18-åring

Ranger emnet


Ja__9

Anbefalte innlegg

Hva slags bil skal du forsikre da? Dersom det er en "versting", er det mulig at du må sette den på en av foreldrene dine pga økonomi. Selskapene har ikke rett til å nekte deg forsikring pga din lave alder, men lommeboka di vil uansett være tom pga den råtne prisen de gir deg. Uansett, Nordea er et møkkaselskap, så du skal ikke være lei deg for at de ikke ville ha deg som kunde (selv om de ikke har lov til å nekte).

 

http://www.billigstforsikring.no kan du fylle inn dine kontaktdata, så sender de melding til de fleste forsikringsselskaper om at du ønsker forsikring, og så vil de ta kontakt med deg.

 

Du kan eventuelt bare ringe rundt til de forskjellige selskapene, det er kanskje det enkleste.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Litt feil forum å spørre i, kanskje, siden det stort sett er bilmennesker som henger her. Men det er flere som har MC-forsikring i Tennant, og derfor synes jeg at det er rart at det ikke står noe om det på hjemmesida. Men samme kan det være :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. store prisforskjeller på forsikring.

 

BARE dårlig erfaring hos IF.

 

eks: Volvo V70 2.0 LT (163hk), 50% bonus, 30 000km kjørelengde, full kasko med leigebil, 4000kr i egenandel. (jeg er 21år)

 

If Skadeforsikring: 41 000kr

Volvia Forsikring: 11 600kr (samme vilkår, men 16000km ga 6600kr)

Gjensidige: 12 900kr

 

gjett hvor min bil er forsikret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår