andre89 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 jeg la jo ut en tråd der jeg spurte om hvordan jeg best kunne oppnå det resultatet jeg ville med megs, så da er det vel en selvfølge med litt bilder, husk at bilen er 17 år gammel. litt interiør.. og litt annlegg.. Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Ble blank den der ja... Hva brukte du av produkter? Litt tire shine også, så ser den fabrikk ny ut.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 brukte: wash mitt 2 bøtte vask shoft wash gel glay srach x 1-2-3 step fra megs cold class trim detailer megs applikator pads til å påføre, microfiber til å ta av og det tørkehånkle fra megs tørke etter wask. allt gjort får hånd. De felgene og dekka skal kastes etter vinteren, så det var liksom ikke så nøye, skal ha på 205/50/16 dekk og så skal den senkes. er jo så himmelhøy at du kan bli religiøs av mindre:) Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Ja da har du hatt en dags jobb da tipper jeg.. Morro å se bra resultater. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 jobba faktisk i to dager takket være det "fine" sommerværet som har vært på østlandet i år, en dag med vask og en dag med kosejobben, altså polish.... Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Kjempe bra innsats andre89. Det er nesten "fulltids jobb" det med rengjøring av bil. Jeg er i den uflaks at jeg ikke har noen garasje å sette bilen inn i mens polering, lurer litt på om jeg skal benytte jobbens garasje da den bare er 5min unna hvor jeg bor ;) Frankie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 jeg er også avhengig av fint vær, selv om det mulig å stå på verkstedet der jeg jobber, men når været er fint så er det deilig å stå ute. 20 grader og overskyet er nice:) Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg