volvo-r-sport Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 http://www.bakaxel.se/index.php?cPath=33_47 Aussie locker heter den her.. Er vel bare ett annet navn på lockright. Det kunne jo vært morsomt om noen prøvde en sånn, jeg skulle gjort det hvis jeg ikke bygde aksel i vinter. Litt sent nå. Er jo en stor fordel at en slipper å shimse diffen, bytte lager osv. Bare tømme en vanlig åpen diff og montere denne inni huset. Jeg snakka med en om dette og han mente på at den var fin til drifting og herjing. Men tålte nok ikke klistra stripe og slicks. Så en truetrac tåler nok mer, men denne er jo både billigere og lettere å montere... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Mener at Fosse240 her på forumet har ei pent brukt Detroit Truetrack-sperre til salgs. Send en pm. Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 jeg skal kjøpe Aussie locker neste månde.Håper den er lett å montere å at den fungerer kjempe bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 da gidder du vel å gi oss en liten tilbakemelding? :D Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg