ovlov86 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Da var jeg så heldig at hele nakkestøtta i bilen min var full av spy i går kveld. æsj. :uhhmmwhat?: Er det noen som har noe bra tips for å vaske dette? Er lissom lukta som henger igjen. Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Meguiars Odor eliminator skal være god på dette, har heldigvis ikke hatt problem med spy i bilen min, så hvor bra den funker på dette vet jeg ikke, men om du prøver den kan du godt si ifra hva du syntes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Er det noen som har noe bra tips for å vaske dette? Er lissom lukta som henger igjen. Beste tipset er å ikke slippe inn overstadig drita folk i bilen :) Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Den Turtle-krem-stoff-rensethingyen med den gule kosten på toppen funker fint på stoff :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Den Turtle-krem-stoff-rensethingyen med den gule kosten på toppen funker fint på stoff :) Et problem med den er at det blir seigt da.. Og ja, jeg skyllte godt.. Turtle Nano extreme tror jeg den heter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 hehe. skjedd meg 2 ganger selv det der.. ene gangen var "bare" hele dørtrekket. åpna døra, spylte den med høytrykk med såpe også høytrykk uten såpe for så å la den stå med døra oppe å sola i noen timer.. andre gangen var i sete. prøvde alt mulig rart men lukta ble aldri borte.. så fikk lånt en sånn vann damp vaske greie. aner ikke hva det heter men er vist bare varmt vann(damp) å skal si det gjorde susen.. men beste er nok å ikke kjøre rundt på fulle folk ja.. eller kjerringer da. de som spyr :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Et problem med den er at det blir seigt da.. Og ja, jeg skyllte godt.. Turtle Nano extreme tror jeg den heter.. Jøss, jeg har jo brukt den mange ganger, men aldri opplevd at det ble seigt.. Ser vist ut som jeg har blitt snytt for dårlige opplevelser fra mange ting hittil :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Bare bruk noe som fjerner lukta da, ikke bare skjuler den som mye gjør, og da får du etterhvert en dårlig lukt kombo i bilen din som er værre en værst (spy lukt med et snev av furu er ikke noe deodorant kandidat) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FoxFlyer Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 ei ozonmaskin fjerner lukta :) Den utvinner vel oksygenet trur jeg,slik at alle bakterier dør. http://www.askerbilutleie.no/bilpleie/article/innvendig-vask-av-bilen Siter Mazda 323 GTX 91' xAudi 80 GTE Quattro 85' xVolkswagen Golf III VR6 93' xJeep Cherokee Limited 91' 4.0 H.O. xChrysler Neon 95' 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Meguiars Odor eliminator skal være god på dette, har heldigvis ikke hatt problem med spy i bilen min, så hvor bra den funker på dette vet jeg ikke, men om du prøver den kan du godt si ifra hva du syntes. Jeg har testet denne, og det funker som f mot spylukt også. Mye bedre enn X-it! Anbefales på det varmeste, men sørg for å vaske godt først. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 er ikke alltid like greit å kjøre pirattaxi uten at de betaler hvis de spyr:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Betalt fikk jeg jo... :p Problemet er at jeg skulle hatt vekk lukta pronto, uten måtte bestille noe greier på nettet.... Angående å kjøre rundt på fulle folk. Blir LENGE til neste gang.... Selv om jeg tjente en tusenlapp på lørdag... :p Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 hehe spy i taxi dere det er dyrt det.. tror det er snakk om 2000 ( ikke at jeg har spydd i taxi selv) ser/så an folk veldig før jeg lot dem sitte på etter bytur Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Spydde ned en drosje i Danmark engang, BÅDE utside og innside, så sikker sjef ut der jeg hang ut av bakvinduet mellom byen og "matet" duene, og hun som kjørte ville absolut ikke ha noe extra!!!! Var faktisk Volvo det også....V70...he he Fulle folk vil jeg ikke ha i bilen, da skal det være en kritisk situasjon og liv det står på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Salmiakk funka ganske så bra syns jeg. :p Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg