ericandre Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 siden jeg har krasjet frontfanger og skjermer lurer jeg på om jeg like godt skal bygge om til b4. hva trenger jeg egentlig av deler? og noen som vet hvor man får kjøpt? må vel ha skjermer, panser, lykter, låseplate og fanger. hørte snakk om at det ene dekke er 1cm lengre bak en det andre, stemmer dette? og hva må jeg eventuelt bytte for og få det likt? bærearm fjørbein? Siter Wild American Horses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
With69 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 sjekk ut nbs, har sikkert alt du trenger... mye mulig det kan bli dyrt å få den retta, e jo rammeskjev, så da må du ha den i jigg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 hvis du har kræsjet fronten trenger du : B4 panser (veng.no / NBS.no) B4 låseplaten (veng.no / NBS.no) Ny rammevang (den som er bak frontfangeren) (veng.no) B4 lykter (quattroco / NBS.no / veng.no) B4 lyktelister (veng.no) B4 pansergrill (veng.no / NBS.no / div. styling sider) B4 skjermer (veng.no / NBS.no) B4 frontfanger (veng.no / NBS ? / div. styling sider) Ang. forskjellen på 1 cm står det litt om det her : http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-s2-og-rs2-1987-1995/172314-b3-til-b4.html Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg