The cowboy Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Hallo folkens.. har et par små buggs jeg vil fixe på bilen min.. og i den grunn spør jeg dere, er det noen som vet hva billigverksted som er det beste i grenland?? da tenker jeg seff på en kombinasjon av billig og bra service! ikke bare enten billig eller bare bra.. hehe! jeg trenger ikke tipp top, men ei heller bunn skrapa dårlig! hehe dette er noe jeg delvis kunne gjort selv, men pga tid og sted mangel, så vil jeg heller velge å hive den inn! alle svar motas med stor takk!:cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 ingen som kan eller gidder å hjelpe litt her?? hello.. in need of assistance :P hehe... please Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 du kan jo høre med NORDFONN AUTO AS Bøleveien 34 3724 SKIEN Tlf: 35 71 09 88, Fax: 35 71 09 89 E-post:tnordfon@broadpark.no Åpningstider: 08.00-16.00 Har brukt de både på privatbilen og drosja, god service og hyggelige priser :) lykke til. Kai Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg