Gjest Budlen Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Hei. Jeg har en gammel bygge bil og lurte på om det er mulig og få registrert den slik at jeg får skilter? Jeg vet det kom en lov i 1973 om at dette ble forbudt, men er det mulig og registrere den vist jeg legger stålbjelker i dørene og legger inn andre ting som kan hjelpe til med og sikkre sjåførern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Har ikke den fjerneste anelse. Ring Statens vegvesen og spør. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Du tar alle de papirene du har på bilen og stikker innom din nærmeste trafikkstasjon. Hvilken bil er det forresten? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg