Polo Classic Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 3" er overkill Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 3" er overkill Så da mener du 2,5" er greit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chissan Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Stilig bil.. driver med akkurat det samme selv for tiden faktisk ;) En 83mod rabitt gti som skal få innmontert en G60T med 4+e kasse. Også lurte jeg på en ting, Hva har du gjort med hullet som blir inn i vannkanalen når du fjerner feste på g-laderen? gidder ikke å ha på de stygge brakettene så må ha tak i noe lokk til å skru over det hullet Siter VW Golf mk1 Cab Opel Ascona B Rallybil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Stilig bil.. driver med akkurat det samme selv for tiden faktisk ;)En 83mod rabitt gti som skal få innmontert en G60T med 4+e kasse. Også lurte jeg på en ting, Hva har du gjort med hullet som blir inn i vannkanalen når du fjerner feste på g-laderen? gidder ikke å ha på de stygge brakettene så må ha tak i noe lokk til å skru over det hullet Kappet og slipte til den orginale braketten, til det ble ett "deksel". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chissan Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Kommer et lite spørsmål til her også.. Jeg har en T3 turbo fra sierra cossi 4x4 som jeg skal bruke og ser at du bruker downpipe fra cossi.. har du noe bilde av denne og hvor mye modding må til der for å få det til å passe? Siter VW Golf mk1 Cab Opel Ascona B Rallybil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1 Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Kommer et lite spørsmål til her også..Jeg har en T3 turbo fra sierra cossi 4x4 som jeg skal bruke og ser at du bruker downpipe fra cossi.. har du noe bilde av denne og hvor mye modding må til der for å få det til å passe? se på side 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixxl Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Stilig bil.. driver med akkurat det samme selv for tiden faktisk ;)En 83mod rabitt gti som skal få innmontert en G60T med 4+e kasse. Også lurte jeg på en ting, Hva har du gjort med hullet som blir inn i vannkanalen når du fjerner feste på g-laderen? gidder ikke å ha på de stygge brakettene så må ha tak i noe lokk til å skru over det hullet Går det ikke å bruke ei blendplate sånn som står orginalt på golf 1 gti eg hadde tenkt å bruke det på min. Siter - 98 Audi a6 2,5tdi - 82 Vw Golf 1 Weber x 96 Vw vento x 99 TT x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg