audi sport Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Sjekk at fordeleren ikke har løsnet.... og at den er riktig innstillt.....Strobelampe +tenningspunkt I å med at dette er noe som er kommet gradhvis.. så kan fordeleren ha løsnet og vridd seg litt å litt ,etterhvert. ' Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Dyser til 8v betalte jeg 485 pr. stykk for.. trodde først de var mye dyrere.. Er jo fort gjort å sjekke det da.. Ring Møller! Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 For å sjekke register reima kan du jo bare løsne det øvre register reim dekselet, og ta ut "kjike" pluggen som gjør at du kan se inn på clutchen. Det er merke på register reim hjulet som skal skal stemme med et merke på toppdekselet. Det er også et merke på clutchn som skal stemme et hakk som er der proppen sitter. For å dreie motoren rundt kan du fks. ta en skralle med 19kopp på det nedre viftereim hjulet. Det kan være ganske vanskelig å få stilt inn alle merkene, for en mm rotasjon på registereim hjulet, utgjør mye mer på clutch.. Bare et forslag.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf 1.8 16v Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 kanon folkens takkar for alle gode tips..skal sjekke opp i det.. må ta ein åstedsbefaring i motorrommet.. fleire tips bare til å sende.. Siter 83ford sierra cupe 2.0 cl 87ford sierra sedan 2.0 cl 88ford sierra sedan 79opel ascona b 2.0sr 87peugeot 205xs1.4gt 89Golf2 1.8 gti 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf 1.8 16v Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 takk for alle gode forslag men har lokalisert feilen.. får ikke bensin ut dysene så.. eg trenger ein bensinfordeler..noen som har???? Siter 83ford sierra cupe 2.0 cl 87ford sierra sedan 2.0 cl 88ford sierra sedan 79opel ascona b 2.0sr 87peugeot 205xs1.4gt 89Golf2 1.8 gti 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 får du bensin fram til bensinfordeleren da? Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf 1.8 16v Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 det gjør eg,får bensin fram til kaldstart dysa.. men ikke noe til dei 4 andre dysene.. Siter 83ford sierra cupe 2.0 cl 87ford sierra sedan 2.0 cl 88ford sierra sedan 79opel ascona b 2.0sr 87peugeot 205xs1.4gt 89Golf2 1.8 gti 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg