Rabies Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Jeg får ikke start på en astra f 1.6si. Alt høres normalt ut, det er ingen ulyder men jeg får ikke tenning. noen som har erfaring med problemet? Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Er det bare klikkelyder når du forsøker å starte...eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 neida alt hørtes normalt ut, men ikke noe tenning... men nå har jeg drept den. prøvde å starte etter å ha sjekka pluggene så smalt det no styggjæ***g... masse røyk og mest sansynlig ødelagte ventiler. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Kan den være skjev på registeret, tro...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 sikkert mulig det. men jeg tror bare jeg bytter motor. gidder ikke å begynne å fikse på dritten. tenkte på 2.0i 16v... er det noe å satse på i forhold til pris og arbeid? Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg