Carpo Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Hei! Jeg sliter med dårlig bremsepedal. Jeg har luftet og luftet så jeg er helt grønn i trynet. Så det er nok ikke noe luft igjen i systemt. Men jeg vet det er justeringskruve på bremsekraftforsterken (i mellom den og hovedsylinderen). Lurer på om jeg skal prøve å justere den litt. Noen som har noen erfaring med det ? Takk Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Hadde også dårlig bremsepedal på min.. Tråkka den ganske så langt inn.. Tror jeg lufta etter haynesboka 4-5-6 ganger uten hell. Bytta begge kaliptrene bak, og nå er det minimalt med bevegelse i pedalen.. Grunnen var at ene kalipret bak hadde satt seg/morkna.. ellerno.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg