Kristian S. Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Lurer på om hjullageret bak begynner å gå i stykker. Har bytta bakskselen, med ny diff og shimsa opp og alt. Sjekka ikke om det var noe slærk før jeg monterte. Kommer sånn kjip during fra høyre sida. Trenger man spesialverktøy for å presse på nye lagere eller funker det å banke dem ut og av med hammer? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Trenger ikke spessieal verktöy, men ei presse er kjekt og ha! Usikker på om du klarer å slå lös låseringen med hammer, den sitter rimelig hardt! Kanskje du klarer det med slegge hvis du varmer opp ringen, men er vanskelig å få lakt det ann mot noe da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Jeg fikk bytta forran uten noe spesielt verktøy :) Kristian: hvis det ikke går så får du komma hit så skal vi ta det i presse :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Jeg fikk bytta forran uten noe spesielt verktøy :) Kristian: hvis det ikke går så får du komma hit så skal vi ta det i presse :) Er bak han spurte om da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Halla. Jeg bytta bak på bilen min for noen uker siden, gikk helt fint uten noe spesialverktøy eller presse, samme gjelder gangen før der også... Eneste problemet jeg fikk var at det hadde kilt\låst bakider, men jeg fikk høre at man bare kunne legge en halvmåne med sveis inni lageret så det trakk seg sammen. Det fungerte faktisk ikke hos meg, så jeg ble forbanna og bare sveiset som faen inni der og kastet på kaldt vann, da sprakk det gamle lageret og kunne nesten dra det ut med fingrene :) Lykke til Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Er bak han spurte om da! Hadde jeg ikke sett det så hadde jeg vel kanskje ikke kommentert at det var forran jeg bytta!? Poenget var bare det at jeg klarte det fint uten noe speisal-greier... Men da forran.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg