Estrewes Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Hei! Kjøpte en volvo 240 1987model på onsdagen. Det er ganske lite rust på den men det er et lite hull i kanalen bak på venstre kanal. Jeg veit at kanaler ikke er så dyre, men hvordan er det å bytte disse? Er det noe den vanlige mannen i gata kan gjøre, eller må det rutinerte karer til. Jeg har tilgang til sveiseaparat og er ganske god til å sveise, men har ikke gjort noe lignende dette før. Er min første bil også, så jeg har litt liten erfaring på biler enda. -Noen som har gjort dette før? -Og som kunne forklart meg hvordan jeg gjør det? -Hva koster en kanal ca? -Er det noen forskjell på org deler og pirat deler angående karosseri? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 kanal kjøper du på veng i halden,suveren passform!grei pris... kanal er greit og bytte det,bare du har vinkel sliper og tålmodighet! ikke engang tenk på og kjøpe kanal på volvo!(pris):ssip: bytta på 245n i høst,gikk kjapt og greit,fort og gælig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Uff....bytte kanal...jeg grøsser!!! Sveise rust er faktisk verre enn å ha skikkelig diare. Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Her er det bilder av bilen forresten. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 ha ha ikke kødd så fælt æ dø... går greit det se...festn med berner vis det ikke er no plåt igjenbonde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 og dæven den bilen vekker minner.....fy faen så rått du kan selge til meg i den stand den er...JAAAAAA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Her er et bilde til. Hva er linken til hjemmesiden til de i halden? Evt noen andre forhandlere litt nærmere oslo, drammen eller Kongsberg? Viktig at det passer sikklig, er det forresten noe forskjell på legeringa på kanalene? Altså at noen ruster lettere en andre? Man får ikke kanaler som er galvanisert eller lignende da? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 http://www.veng.no/ der har dun de er greit nok behandla de,bare du ikke larn ligge for lenge uta no massering av lakk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Øy,kjakan,jeg vet hva jeg snakker om,i vinter byttet jeg:reservehjulsbaljer,kanalene,koffertgulv,bakskjermer,venstre frontvange,tak og bakplata. Og jeg gjorde det KUN pga at dritten var godkjent med all snacks... Men jeg sier det igjen,heller en 3-dagers diare med full pakke enn å bytte kanal... Berner-vis sier du? Hva er det??:titties: Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 berner=fuge møk,sånn hele 242n din er full av det gimpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Lønner det seg å lakke den inni kanalen først og å legge tectyl inni før du sveiser på kanalen? Det er forresten en B230K motor med 5trinns kasse. Bensinvarmer, hemoridegrill i begge forsetene. Ellers ganske vanlig trur jeg. Beige stoffintreør. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 ike no vits mener jeg,du bare brenner det bort nå du sveiser... ta en tur til no understells behandlere som spruter på olje etter du er ferdig=perfekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Kan ikke dere slutte å krangle å heller hjelpe meg litt med detta her :) ser jo ikke så veldig vansklig ut å bytte den kanalen da. Men? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Høhø!! Nå må du roe deg litt her!! Kan nok se for meg noen bra løsninger på romskipet ditt også.... Det er ikke med biler som med damer vettu,blir penere jo mer plastikk de har på seg...:D :D Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by Poffs ike no vits mener jeg,du bare brenner det bort nå du sveiser... ta en tur til no understells behandlere som spruter på olje etter du er ferdig=perfekt Spruter på olje? hvor da? Mye koster det? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg