Gå til innhold

Volvo 940 front

Ranger emnet


klezz

Anbefalte innlegg

Go dag!

Det er sikkert noen som har spurt om dette før men det får så være..

Jeg har som flere andre som har volvo 740 veldig lyst til å bytte til volvo 940 front. Da mener jeg bytte av skjermer, panser, lykter, blinklys og grill. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en 940 front litt billig?

Jeg hørte med et huggeri men de skulle ha så inderlig mye for alt det jeg trengte..

 

En siste ting, går det ann å beholde/bruke 740 fangeren selv om jeg bytte til 940 front? Jeg har t-rød styling fanger fram som jeg nødig vil kvitte meg med, men må jeg så må jeg..

 

mvh kristoffer

Volvo, BMW & MB!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye måtte du gi for det?

 

Hvorfor ikke hente en komplett bil i Sverige, finner de fra 10000 på http://www.blocket.se.

Da tar du alt du trenger og selger resten som deler. Kan hende du nesten går i null på denne måten..

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye måtte du gi for det?

 

Hvorfor ikke hente en komplett bil i Sverige, finner de fra 10000 på http://www.blocket.se.

Da tar du alt du trenger og selger resten som deler. Kan hende du nesten går i null på denne måten..

 

Det kan jo også være en mulighet, men hadde håpt på å få kjøpt en komplett front i stede, har lite nokk plass i garasjen fra før:)

Huggeriet skulle ha 2000kr for bare en front skjerm!!

 

noen som har før og etter bilder med volvo 740 med 940 front?

Volvo, BMW & MB!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhhhh... det var dyrt... for 4 år siden betalte eg 9000,- for komplett front med alt utsrtyr hos Volvo Huggeren i Åsane, da vel og merke uten Fanger, men eller det du trenger, Panser Lykter nye blink på siden, Torpedo dekselet, skjærmer, panser platen, grill, lykte holdere, lykte ringer, og sikkert litt mer små plukk eg ikke kommer på.

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår