Gå til innhold

Red Tornado

Ranger emnet


EliteCorrado

Anbefalte innlegg

  • Svar 241
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du betilt fra German Auto?

 

faen, er noen dager siden eg har vert på forumet. Har ei STOR liste over deler eg skulle hatt derfra.

Suverene priser.

 

Kva er frakten?

Working offshore!

 

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke helt sikker.

...på noe som helst egentlig. Men jeg tar det igjen på den enorme rabatten i forhold til VAG her hjemme, utrolig billig der borte. Varene er nok betalt da de ble sendt i går, snakket med Mark-gutten på lageret.

 

Bestilte ventilen, mansjett og bremsevæske. Bremsevæska ble kansellert, regler på væske med fly.....

Bestilte heller en blå temp sensor. Denne kosta 9 dollar. Det er jo ingenting. Betalte over 250NOK for den svarte på møller. Blodjævlar

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i know!

 

Eg skal ha komplett lagersett, pakingsett til blokk og topp, stekkbolter, tennplugger, diverse til kjølessystem, stempelringer, motorvarmer, div sensorer og deksler, motorfester, m.m

 

med en frakt på 40-50 (denne kan nok vere litt høyere) dollar blir dette 4500NOK med moms. Dette hadde sikkert kostet 10-15000 her i norge.

 

GENIALT!

Working offshore!

 

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh faen....du ska jo IKKE overhale aggregatet der framme da!

 

Vurdere reg reim med strammer, multireima med strammer, vannpumpe og eventulle tetninger som går an å skifte i samma slengen?

 

....ny calliper framme....98 dollar....hihi. her til lands betaler man 298 dollar for en OVERHALT en.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger litt hjelp her...

Ifølge tegninga i corrado manualen, så sitter det to sikringer i forbindelse med abs. de er merket S53 og S54.

Er dette RETT VED releene som er for abs?

Er du på nett AUtotune, så hjelp meg litt....sitter fast på denne.

 

ABS fungerer ikke. Det lyser i abs-lys, og abs virker absolutt ikke. Men tror nok at selve pumpa går....

Får heller ikke tatt ut feilkoder...

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"dinj peis" autotune! Så grundig trengte du ikke å være, men tnx anyway :)

Prøvde å ta ut begge releene, men raserte holderne...

Skal koble fra batteriet og heller sette flattjernet imellom og bryte det løst.

Men bremsene fungerer sånn nogenlunde bra.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, gleder meg til å få den nye sensoren.

Virker ikke som om sensoren greier å måle motstanden helt oppe i 1500-2000ohm. Heller ikke helt nede ved 500ohm.

 

Er rar på kaldstart og bruker mye bensin ved varmkjøring. helt nede i 16miles per gallon.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

go kveld. fikk ikke svart deg sist, fikk no kluss med datan og jeg er langt ifra noe geni på data så det tok ei uke før den kom igang ijen. jeg har egentli ikke kommet så langt me corradon enda så det er egentli bare et skrot enda men det blir vell:) jeg så bil`n din oppå skjefte på steinkjer forrie lørdag ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, da fikk jeg pakken fra NY. gikk kun 7 dager.

betalte MVA på ca 180 NOK.

 

Har fått satt inn blå tempsensor.

Tomgang ble jevnere på varm motor. Gjenstår å se driftsøkonomien og kaldstarten, har slitt med lavt turtall på kald motor....

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår