aryx Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Har noen Pentium 233 Mhz, 64 mb ram, 3 gb HD. Kunne tenkt meg en 1000-lapp... kan ta i mot bud, men er ikke villig til å gå mye ned i pris... Hvis du er interessert, kontakt meg på aryx@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Håper du vet at man får bedre maskin i butikken til den prisen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by Robert Håper du vet at man får bedre maskin i butikken til den prisen.... Ok, da tok jeg meg en tur på komplett å sjekket... 150,- Diskettstasjon 365,- Cpu 219,- CD-spiller 550,- HD 490,- Hovedkort 385,- Grafikkkort 229,- Ram 120,- Nettverkskort Dette var de billigste komponentene jeg fant som tilsvarer denne pcen. Og Robert, jeg vil ikke at dette skal bli en søppeltråd av folk som mener ditt og datt, er du interessert, send meg en mail med et bud, er du ikke, så bla videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Ops, hårsår type.. Poenget mitt er at man kan få en pc med 5doble ytelser, til som du nevner, ca dobbel pris.... Ta det som et forsøk på å få prisen ned i 500, da har jeg lyst på, kunne tenkt meg en maskin til å sette opp som en liten server og lagringsplass.. Får 166mhz P1 maskiner til 200kr i byn, men det blir litt for svakt, din maskin kunne jeg klokket til 366... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by Robert Ops, hårsår type.. Poenget mitt er at man kan få en pc med 5doble ytelser, til som du nevner, ca dobbel pris.... Ta det som et forsøk på å få prisen ned i 500, da har jeg lyst på, kunne tenkt meg en maskin til å sette opp som en liten server og lagringsplass.. Får 166mhz P1 maskiner til 200kr i byn, men det blir litt for svakt, din maskin kunne jeg klokket til 366... Hehe, neida, vil bare ikke ha en kjempediskusjon om at folk ikke trenger slike pcer, og selvsagt at folk ikke ser verdien i den, den er for spesielt interesserte, som for eksempel som en server. Og som jeg sa, så har jeg bedt om bud, så om du mener den er verdt 500 kr, greit nok det. Kunne tenkt meg litt mer, men gi meg budet på e-post så kan vi finne ut av det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Ser du bor i oschlo? litt langt vekke når jeg tenker litt på det... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Hvis noen vil kan de få en p3 500mhz av meg. Ingen gidder vel å betale for en maskin som ikke kan brukes til noenting? bortsett fra kabal da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by pettergutt Hvis noen vil kan de få en p3 500mhz av meg. Ingen gidder vel å betale for en maskin som ikke kan brukes til noenting? bortsett fra kabal da:D Som sagt, dette er for spesielt interessert, og ja, jeg kan gladelig ta imot en 500 Mhz, da denne er ideel som SUS server :) Når og hvor kan jeg hente den? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg