Gå til innhold

Husker du...?

Ranger emnet


VilleW

Anbefalte innlegg

Bilforumets offisielle mimretråd :) Her kan man dagdrømme seg tilbake til de dagene hvor alt var så enkelt; og siden jeg faktisk starter denne tråden, får jeg vel begynne

 

Husker du

...den Shogo-sjokoladen som var splittet i midten med crisp og jogurt inni? Den var så goood :(

...den tiden hvor super-nintendo var High-end med MIDI-musikk som utkonkurerte alt?

...når man var så ung at man faktisk fikk noe for ti kroner?

...den brusen som var ett skoleprosjekt som ble så populært at de begynte og selge det over hele landet? (God damn min dårlige hukommelse som ikke husker navnet på den hærligheten! :()\

...når nymotens pc'er hadde 240 mb harddisk, Windows 95 og 32 mb ram?

...Nokia 3210?

...Den tiden da jentelus var farligere enn skatter, avgifter, global oppvarming og skattesnytende Ordførere?

...Kabtein Sabeltann-kasettene som ble spillt igjennom så mye at tapene ble utslitte på bilferiene sammen med familien?

 

:)

Alt VAR mye bedre før :yodude:

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når sjokoladepålegget fra nestle "Sjokella" rulerte butikkhyllene. enste sjokoladepålegget som kunne stå i kjøleskapet utenom å bli hardt.

 

Når man fikk pent brukte mopeder til 250,- (i min fars tid)

 

Når det ikke var så mye mas om miljøet og alt slik

 

når det var lov med spilleautomater i norge hvor en kunne putte på en og annen enkroning og vinne en tier...

 

Savner -99 Eller tidligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for ikke å snakke om den tiden ungene lekte ute....

det var tider det klatret i trær og greier

laget ola-biler og sprettert.....

 

glad jeg vokste opp før playstation-tiden

 

Enig i den. Var omtrent bare ute når jeg var mindre, skjøt med spøtte rør og erter, datt ned fra trær, morsomt var det ja!

Neste generasjon unger kommer til å bli data geeker hele gjengen.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, hørte på den her om dagen!

En kompis trodde han sang: "den haien var så vemmelig" :blah:

prøv selv og se, det passer ganske godt.!

 

Det morsomme er at det var en norsk versjon som kom ut på en av smurfehits cd'ne med den teksten! ;)

 

Noen som husker at en kjærlighet på pinne kostet 50 øre?

89' E34 525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...når nymotens pc'er hadde 240 mb harddisk, Windows 95 og 32 mb ram?

...Nokia 3210?

 

Eller da de hadde 16 mb harddisk? :D

 

Husker da man fikk Stunts-spillet på diskett. Det var tider. Eller Japp-reklamen med Porschen :D

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår