Gå til innhold

Spotting i Trøndelag

Ranger emnet


EyeLid

Anbefalte innlegg

Tror jeg har sett den hvite A5 ved Fossegrenda. Har hørt rykter om det er bilen til Dekkspektrum. Han gjør jo en del med bilene sine har jeg sett.

Ellers så har jeg sett en sølv Skyline kjøre fra Dekkmann/SATS på Tiller et par ganger. Vet ikke type Skyline.

Den hvite A5'n ER bilen til Dekkspektrum!

Bmw 1-serie E81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 652
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spotta og to politibiler og en ambulanse i samme krysset (Ranheim, mot Hakon VIIs, 3T, lyskrysset) da ambulansepersonellet jobbet med en person på båre. Stod en mattsort Ducati monster der midt i krysset og en Honda Accord med sølv Accord skrift nederst på dørene :(

 

 

 

 

modern sin accord;P førern av sykkeln ble blenda av sola å tryna:S nesten så han kjørte rett i rompa på accorden:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nødbremset eller noe han da?

 

Så iallefall en KLISS lik Ducati som gikk ganske radig forbi strekke der i går og. Men kan jo tenkes det er fler mattsorte Ducati Monster i byen da...

 

 

Spottet en gullfarget Audi 80/90/S2(?) sedan ut Innherredsveien i går, med ganske brumlete eksosanlegg, gule sideblinkers bak og S2 refleksplate.

 

Ellers var det en vinrød og blankpusset Supra som kjørte godt på wastegate ut lyskrysset ved Dronning Mauds minne :D

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken slo meg, men fant ikke noe på forumet nå.

Mulig han var på vei ut til Jamez. :)

 

Ellers var den VF74766 Supraen på tur i gårkveld og, sladda ut lyskrysset ved YX i Thonning Owesens gt.

 

Møtte ellers på en blå 240 med senk og hjul i lyskrysset under Innherredsveien/veien til IKEA (Haakon VIIs ??) med tre gutter

som satt og glana. Prøveskilt.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

spotta en blå bmw e46, bygd av automote tuning, i Verdal igår, hadde full rieger plast, å Schmidt 5 eika hjul med grom kant.. sto Automote tuning på sidene på den..

 

senere på kvelden ble en Audi tt mener jeg det var,spotta i Verdal sentrum, perlemorhvit med svart panser, å full styling

 

Noen med bilder av disse? tok ikke bilder selv..

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår