Jon Arne Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Noe å satse på? 1,6td , helt orginal bil. (15,000kr) Tenkte jeg skulle montere trykk-måler,justere turbo/diesel trykk og bleed ventil. Men hakke mye peiling på hvor å hvordan det skal gjøres. Så hvis noen kan hjelpe meg så er jeg evig takknemmelig:) Gjerne noe form for tegninger. Mvh Jon Arne :) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 det er lett. Løs mutteren på vestgaten og skru skruen innover( da Får du høyere lade trykk.) Står en skrue med 6 mm hode på diesel pumpa som det sitter et blankt klips rundt. (fjern klipset og denn svarte hetta som sitter helt inne på skrua. løs mutteren som sitter det og skru skrua noen omdr inn. og stamm mutteren. Pass på at det ryker svart ved gass på drag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Takker for svar:) tror jeg skal finne ut av justeringa,MEN å justere rett blir en annen sak:P er det ikke sånn at hvis den får for mye diesel,så blir den varm? Å for lite diesel er helt sikkert ikke bra... Er vel best å levere inn den til justering osv? Har sett litt på de som har montert turbo t-måler og bleedventil. Men jeg så ikke noe vacum-slange/uttak til måleren. Å hvor jeg skal montere bleedn har jeg ikke peil på. hjelp?:P Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Se her http://www.bilforumet.no/golf-ii/175405-justere-tubotrykk-diesel-bilde.html Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zx6r Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 lurer lit på det samme. hvor mye skal jeg skru opp pumpa ? golf gtd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 bilen min tålte nå godt med diesel trykk. hos meg så røyk det så mye at du sog bare baklysa mine :P jeg justerte opp 2-3 omdr på pumpa menn ikkje så mye på lade trykket pga hadde ikkje måler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Det er det å få en sammkjøring mellom dette da.. Blir jo fort varm med mye diesel,å for lite diesel er ikke bra. Så,hvis noen har kommet med en fasit,så er jeg evig takknemmelig:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg