Gå til innhold

nissan silvia

Ranger emnet

ninja

Anbefalte innlegg

Originally posted by Turbogal

Æ ringt no på bilen i går kveld, litt over 23.00, men selgeren var tydeligvis ikkje interessert i å sæll. Det haste litt før mæ å skaff bil, så æ måtta ha svar så fort som muli, mæn han hadd ikkje lyst te å svar på spørsmålan min. Ja ja, det finnes mange bra bila te 50.000, så æ ekkje sur :) Det blir vel Volvo 240 Turbo te vinteren no da :cool:

er nok ikke beste tidspunktet å ringe når jeg ligger å sover nei..

men det går jo an å ringe litt tidligere å da..

88 nissan silvia 1.8 t

86 opel gsi møkkabil

83 bmw 525

x88 ford sierra vinterbil

x89 subaru justy x2

=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en ha bil NÅ så skal en ha bil NÅ.. Og når alt kommer til slutt, så er det ikke så farlig allikavel.

Jeg ble oppringt første nyttårsdag kl. 0730 for noen år siden av en kar ifra Moss som lurte på om jeg hadde en motor til salgs.

Jeg bodde da i Indre Troms, og fyren var frekk nok til å spørre om jeg kunne låne han motoren - og om den ikke passa, så kunne han jo sende den tilbake.

Dette var en svær turbomotor på et par hundre hester som han hadde planer om å skulle sette inn i en haug av en Datsun 120Y fra 1977....

Var nesten akkurat kommmet hjem fra nyttårsfeiringen da han ringte og vekka meg, og jeg hadde ganske så skjeive sko......

Det ble nok ikke noe motor på han nei.......

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ninja

er nok ikke beste tidspunktet å ringe når jeg ligger å sover nei..

men det går jo an å ringe litt tidligere å da..

Ja ja, jeg har prøvd å få tak i deg i to dager nå da. Hvis du ikke engang tar telefonen når kompisene dine ringer kan det ikke være så lett å få solgt noe bil? :)

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er veldig interessert.

Det var vel ikke den på bildet forstod jeg? Vi to har jo handlet tidligere der vi kom til en enighet til slutt. bilen har vel ingen skader vel? handlevognbulker? Riper i lakken? løse deler ? Men var ikke prisen litt høy? Dem ligger vel ikke på så mye vel? Men vi kan vel komme til en enighet der også tenker jeg. har turboen det bra? kan du gi en garanti på 20 dager til undersøkelse av bilen etter kjøp?

Mvh Rack

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

jeg er veldig interessert.

Det var vel ikke den på bildet forstod jeg? Vi to har jo handlet tidligere der vi kom til en enighet til slutt. bilen har vel ingen skader vel? handlevognbulker? Riper i lakken? løse deler ? Men var ikke prisen litt høy? Dem ligger vel ikke på så mye vel? Men vi kan vel komme til en enighet der også tenker jeg. har turboen det bra? kan du gi en garanti på 20 dager til undersøkelse av bilen etter kjøp?

Mvh Rack

bilen er bra den. en liten bulk i panseret på den,men ellers bra.

motoren og turboen på den er så og si strøken.

prisen kan diskuteres ved hurtig avgjørelse..:D

88 nissan silvia 1.8 t

86 opel gsi møkkabil

83 bmw 525

x88 ford sierra vinterbil

x89 subaru justy x2

=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Turbogal

Det blir vel Volvo 240 Turbo te vinteren no da :cool:

Er du oljesjeik eller? Vet du hvor mye bensin de drikker? Men der du bor er det vell mest langkjøring? :D Hvis du får den bilen til å gå under literen på langkjøring så vanker det premie.

MEEN.. Vil ha Turbobørse selv :) Så god investering :D Blir vell det når undertegnede har jobb og råd til bensin :rolleyes:

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by ninja

senker prisen litt nå:D

43k er vel en grei pris:D :D :D

Er vel rundt "listepris" det, muttern ga 42 for sin som fikk rådebank etter ei uke.

Er registeret ett sårt punkt på FJ20 DE(T)?

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Granada3.0GL

Er vel rundt "listepris" det, muttern ga 42 for sin som fikk rådebank etter ei uke.

Er registeret ett sårt punkt på FJ20 DE(T)?

Du sammenligner her 2 forskjellige biler

Bilen du snakker om har vel ikke turbo?

Denne bilen har en CA18ET turbomotor.

Om dette utgjør noe prisforskjell vet jeg dog ikke.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider