Dr_BASS Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Vedkubbe funker det, men stålrør er bedre. Da får man en jevn og fin bue. Vil ikke kalle det bredding, mere valsing. Dessuten kan lakken fort sprekke, men at det funker....det gjør det Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Skal ikke bruke den versionen på supraen.. :) det er nå sikkert... Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Eg bredda skjermene på kadette min, Dette er fakta, så ikke slett denne da.,.... Oppskrift. ! kraftig person sitter på pansere, ett stykk tykt stålrør mellom hjul og skjerm, kjører fem og tilbake. resultat, mye bedre plass i skjermen :) Det var bra og (på enen siden). Samme løsning bak, men der satt han i bagasjerommet i steden for da :) Kan se om eg får lakt ut noen bilder av dettte. Vart ikke så ille faktisk. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Ingen av dere som kan bruke en vikelsliper og sveise apparat????? Kjøp 2 nye hjulber,(veng) og bruk dem som utgangspunkt,,, men litt kunskap om plater er bra før du starter, men friskt kappet er halvt vinne..... Engelsk hjul er også ett kjekt hjelpemiddel.... Jobber med dette til daglig.. så fyr løs.... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Jeg kunne også treng noe tips ang dette. Skal ha 9" brede felger bak. Skjermene må da breddes 2-3 cm. De er valset fra før så tror ikke dette er løsnigen. Tenkte på å kjøpe hjulbue fra en annen bil å punkte på utsiden ev den som allerede er der. Eller skjære vekk den gamle for så å sveise på en bredere. Men noen bilder av noe slikt hadde ikke vært å forakte. Overlapper man skjøtene ogsparkler det fint eller legger man de i hverandre og sveiser fugen? Dette er jo også en metode: Litt mer enn det jeg tenkte men. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Det der så jo kanskje ikke helt bra ut??? På toyon så ville jeg kanskje splitta i hjulkassa og dratt/dytta med jekk ut hele bakskjerme så du fikk de få cm som du ønske! Å få ville ha sett hva du hadde gjort... men husk at uansett hva du gjør så må gamle innerkant bort så du får opp hjula dine!:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Inner kanten? Den kanten som står 90 grader ut fra buen er jo fjernet for lenge siden. Men var det den du mente. Kan innerskjermen løsnes og bare det "ytterste" dras ut? Flott med tips, setter pris på det. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg