Gå til innhold

skjermbredding??hvordan?

Ranger emnet

rwd 4ever

Anbefalte innlegg

Eg bredda skjermene på kadette min, Dette er fakta, så ikke slett denne da.,....

Oppskrift. ! kraftig person sitter på pansere, ett stykk tykt stålrør mellom hjul og skjerm, kjører fem og tilbake. resultat, mye bedre plass i skjermen :) Det var bra og (på enen siden).

Samme løsning bak, men der satt han i bagasjerommet i steden for da :)

Kan se om eg får lakt ut noen bilder av dettte. Vart ikke så ille faktisk.

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dere som kan bruke en vikelsliper og sveise apparat?????

Kjøp 2 nye hjulber,(veng) og bruk dem som utgangspunkt,,,

men litt kunskap om plater er bra før du starter, men friskt kappet er halvt vinne.....

Engelsk hjul er også ett kjekt hjelpemiddel....

Jobber med dette til daglig.. så fyr løs....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne også treng noe tips ang dette. Skal ha 9" brede felger bak. Skjermene må da breddes 2-3 cm. De er valset fra før så tror ikke dette er løsnigen. Tenkte på å kjøpe hjulbue fra en annen bil å punkte på utsiden ev den som allerede er der. Eller skjære vekk den gamle for så å sveise på en bredere. Men noen bilder av noe slikt hadde ikke vært å forakte. Overlapper man skjøtene ogsparkler det fint eller legger man de i hverandre og sveiser fugen?

Dette er jo også en metode:

Litt mer enn det jeg tenkte men.

72e.jpg

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der så jo kanskje ikke helt bra ut???

På toyon så ville jeg kanskje splitta i hjulkassa og dratt/dytta med jekk ut hele bakskjerme så du fikk de få cm som du ønske!

Å få ville ha sett hva du hadde gjort...

men husk at uansett hva du gjør så må gamle innerkant bort så du får opp hjula dine!:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider