anders2604 Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hei, Jeg har en Golf 1 Rabbit Gti. Etter at bilen har blitt varm etter å ha kjørt ca 1/2 til 1 time, begynner den å nykke når man gir gass. Når den først begynner å nykke blir den verre og verre helt til den til slutt kun går på tomgang. På slutten klarer man ikke å få stort mer enn 3000 omdr i fri en gang. Bilen har vært sånn en stund, og bensinpumpen var ganske ny da dette begynte å skje. Regner derfor ikke at det er den. Dette problemet er klart verst på varme sommerdagen når solen steker. Etter motoren har kjølt seg ned er den tilbake til vanlig igjen. Er det noen som har noen idéer om hva dette kan være, og hvordan jeg evnt kan få testet det? Håper noen har noen gode idéer :) Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tequila_sun_shine Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 jeg har en helt lik bil, når den begynner å tulle, mange volt står den på da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldeeus Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 termostaten? Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Hei, Jeg har en Golf 1 Rabbit Gti. Etter at bilen har blitt varm etter å ha kjørt ca 1/2 til 1 time, begynner den å nykke når man gir gass. Når den først begynner å nykke blir den verre og verre helt til den til slutt kun går på tomgang. På slutten klarer man ikke å få stort mer enn 3000 omdr i fri en gang. Bilen har vært sånn en stund, og bensinpumpen var ganske ny da dette begynte å skje. Regner derfor ikke at det er den. Dette problemet er klart verst på varme sommerdagen når solen steker. Etter motoren har kjølt seg ned er den tilbake til vanlig igjen. Er det noen som har noen idéer om hva dette kan være, og hvordan jeg evnt kan få testet det? Håper noen har noen gode idéer :) Anders SJekk varmkjøringsregulatoren Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg