Gå til innhold

Yamaha R6 stjålet i Larvik/Sandefjord *DUSØR 30.000,-*

Ranger emnet


admirable

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Min Yamaha R6 2005 modell i fargen sort, ble igår kveld stjålet i Larvik/Sandefjord. Om folk har tips eller kommentarer, kom gjerne med dette. Sykkelen hadde sølv dekor og micron eksos da den ble stjelt, meget lett gjenkjennelig i den stand den var da den ble tatt. Sykkelen stod da i Sandefjord, Vestfold, men kjøres opprinnelig i Larvik, Vestfold

 

NB!

TIPS SOM FØRER TIL FUNN AV EN EVT. HEL SYKKEL, BELØNNES MED KRONER 30.000,-(NYHET!) KONTANT

Nå: BMW X5 2001' 3,0iA

Tidligere: Audi TT, BMW 316, BMW 328.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Hadde forsikring, men kun ansvar, jeg mener\mente bestemt at det også gjaldt brann/tyveri, men iflg. Gjensidige, gjorde det vist ikke det likevel. Jeg fatter ikke hvordan jeg da kan få rabbatt for å ha skivebremslås og parkering i garasje i forsikringspapirene, så mulig det blir en advokat runde mot forsikringsselskpaet dersom sykkelen ikke dukker opp.

 

Prisen på en Yamaha R6 er alt for mye å tape for meg, så uansett hvor høyt jeg må gå, vil det mest sannsynlig være en fortjeneste for meg å få den igjen uansett, det er ikke pengene det skal stå på om noen vet noe.

 

Takk for støtten, håper at den kommer til sin rett, utrolig urettferdig at arbeidene lekne gutter skal måtte slite i lang tid pga. andre sine dumme valg.

Nå: BMW X5 2001' 3,0iA

Tidligere: Audi TT, BMW 316, BMW 328.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å tråkke noen på tærne, så lukter dette polakk-attack.

Har vært JÆVLIG mye tyverier rundt her der jeg bor, stort sett polakker og litauere.

 

Jeg skal holde øynene åpne!

Hva med et tlf. nummer du kan nås på?

- 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D

- 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en del av det i det siste ja, men akkurat i dette tilfellet har jeg en følelse av at det er noe annet som har skjedd, i og med at denne var inni en gårdsplass i et stort boligfelt, hvor sykkelen også ble kjørt inn fra en bomveg, det er kun en vei inn og en vei ut av boligområdet.

 

Det er også flere som mener dem har sett sykkelen på veien flere steder ila. torsdag og fredag forrige uke. Bland annet på Esso i Larvik, Sandefjord Stadion, forbi Hjertnes etc.

 

Men hva som stemmer og ikke, vet jeg ikke enda..

 

Svarer daglig på epost, hvis ikke kan jeg også treffes på 93264536.

Nå: BMW X5 2001' 3,0iA

Tidligere: Audi TT, BMW 316, BMW 328.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår