CrazyLoff Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 er det ikke noe som varsler om jeg går over på reservetanken? Er en golf 3 GL 1996 mod.. Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Er ikke det på min GL94mod.. Kjørt bilen tom uten varsel fler ganger :op: Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 heh.. Er noe dritt det da.. Lurer på om det er mulig og koble opp en slik... Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Replay Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 har merka min måler heller ikke lyser på reservetanken. skal d vær d? Siter Vr6 -93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Ingen av mine golfer har lyst. Så, nei, det er ikke noe lys som indikerer dette :) Har irritert meg mang en gang det! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Replay Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Ingen av mine golfer har lyst. Så, nei, det er ikke noe lys som indikerer dette :) Har irritert meg mang en gang det! ja d var veldig irriterende... Siter Vr6 -93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Var ikke på min heller. Kjedelige greier siden jeg aldri fylte mer enn halv tank for å unngå subbing.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Stivere dempere Marvil? :p Man merker vel at nålen på måleren går nærmere og nærmere "tom-tank-streken"? Har aldri hatt noe problem med dette på min. (: Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Det som er mest irriterende er det problemet jeg har nå! dvs verken turtall kmt varme eller bensin måleren fungerer:) men lys er det og har kl og km teller som ikke går:D iha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg