RomskogCruising Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Dem ligger på side 1 :D På toppen der tror jeg! Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Dem ligger på side 1 :D På toppen der tror jeg! Der ja! hehe :P Sånn passe lav nå ja :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Sånn, da var den ferdig senket =) Har bare fått tatt dårlige mobilbilder enda, men i morra kommer det nye fine bilder ^^, Nyyyt senket bil som Brunerune sier ;D Den er litt for lav bak, men skal skru den opp litt mer i morra =) - Chris Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Looking good ;) Synes felgene passet enda bedre inn med resten av bilen nå som det ikke var så stort gap mellom dekk og hjulbue. Er det noe subbing foran forresten? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Jepp, det syntes jeg også =) Ble egentlig temmelig digg nå =D Nei, har ikke noen store problemer med subbing (heldigvis) Men jeg hadde vist E.T 45 på felgene, så det har kanskje noe å si?? - Chris Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Jepp, det syntes jeg også =) Ble egentlig temmelig digg nå =D Nei, har ikke noen store problemer med subbing (heldigvis) Men jeg hadde vist E.T 45 på felgene, så det har kanskje noe å si?? - Chris Hjelper nok litt det ja :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Fett =D Blir en helt annen bil når du får på senk ass! Nå er bilen til å spise opp :O :D Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Blei knallbra :D Bilen kledde felgene på en helt annen måte nå. keep up the good work Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Thx =) Skal ut å vaske å ordne nå ;D Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 nyyyyyyyyyyyydelig :D Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Tuuuusen takk :D Får bare få slengt på noen facelift lykter bak og forran, og en S4 grill nå så ^^ Da blir den perfekt ^^ Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Ble bra dette, få på resten av planene dine nå så blir dette konge bra Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Er det lakkforskjell på høyre bakdøra di? Den så mye lysere ut enn resten av bilen. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Så akkurat på det selv :P Men skal ikke være det! Har vel noe med lyset å gjøre tenker jeg.. Men det skal sjekkes ut i morra, har ikke tenkt på det før.. :) Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Så akkurat på det selv :P Men skal ikke være det! Har vel noe med lyset å gjøre tenker jeg.. Men det skal sjekkes ut i morra, har ikke tenkt på det før.. :) Hehehe, okey :P La merke til det først nå på ene bildet du la ut. Men ja, kanskje det bare vare noe med lyset. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg