x8|volvo Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Heisann! Ganske dumt spørsmål egentlig. men, har kjørt på 98 blyfri helt siden jeg fikk bilen, men nå begynner det bli litt værre å få tak i det her oppe. Går det annt å mose på 95 eller vil det blir komplikasjoner ? Hva må i så fall gjøres for å få den til å gå på 95 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Hvilken bil og motor har du? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 har en b23a ... med 398 topp.. men er vist bygd noe på den siden den har gått på 98 de siste 10 årene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 går greit det som oftest. evnt bytte til noen kaldere plugger og stille tenningen litt ned. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 skal gjøre det, er så lei bilen min nå... :sick så mye styr at og fram, viskemotoren er defekt, startmotoren er dårlig (kan ikke file), må få bt til å se på senkesettet mitt siden jeg skal på eu - kontroll, tette eksosanlegget og jeg må banke ut skadene pga av den fuckern som kjørte i meg da jeg sto parkert... ny lykt må jeg ha.. nytt panser, ikke måte på :sick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Jeg kjører stort sett 98 på min, men det hender det er noen som skal være så greie å fylle litt for meg, da hender det det går nedpå noen liter 95. Erfarer noe tenningsbank, men jeg har jo tross alt turbo. Ingen andre komplikasjoner, jeg kan nevne hvertfall. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 har alltid kjørt 95 på orgianlmotorer, en 230a går finfint på 95.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 mesteparten av 230/23 motorene skal vel ha 98.. vet at de med insprøytning skal ha 95 vertfall. står i bruksanvisningen på volvon til bruttern:P hehe:P han har b230f og den skal ha 95:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 trudde at til høgare oktan dess bedre er det, har kjørt 95 på min FT, gikk over til 98, da gikk den enda bedre. før var d litt lugging, men når eg skiftet over så ble det 10 ganger bedre. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hvordan -> Hvilken Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hvordan -> Hvilken Meg? Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 for å ta det litt videre, er det noen som har testa om den v-power greia til shell funker noe da? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 brukte den på gamlebilen med ft og datasprut, ble noe bedre på tenning grunnet den høye oktanen! men på en 230a merker du ikke store forksjellen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo240 Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 trudde at til høgare oktan dess bedre er det, har kjørt 95 på min FT, gikk over til 98, da gikk den enda bedre. før var d litt lugging, men når eg skiftet over så ble det 10 ganger bedre. JA fordi en FT SKAL gå med 98oktan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projekt bruning Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 for å ta det litt videre, er det noen som har testa om den v-power greia til shell funker noe da? :p 99oct til shell er helt suveren på en overladet motor!! Siter 242 prosjekt 66" 17m super prosjekt.m52b23 m overlading 2come *jeg lover å ha mer linker til porno i signaturen min...* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.