pIMp Skrevet Juli 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 Hiip står ikke den grønne i vestfold? så en helt lik en til salgs her i tbg hvertfal Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 Originally posted by pIMp Hiip står ikke den grønne i vestfold? så en helt lik en til salgs her i tbg hvertfal Telemarksvegen 32 3734 Telemark... Du finner den på autodb.no, Den er blitt solgt nå da... Så da slipper jeg å se på den :( Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 jeg så en helt lik en her i tbg senest i går.. m kromma hjul å greier.. sto til salgs hos et firma her nede Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 Originally posted by pIMp jeg så en helt lik en her i tbg senest i går.. m kromma hjul å greier.. sto til salgs hos et firma her nede Sikkert den samme... Så du hvordan stand den var i? Lakken osv? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 Den sto inne så jeg fikk ikke sett så nøye, men d var ikke spesielt tøff.. felgene var skikkeli stygge hvafall.. Kjøp heller en som har gått lite og style selv.. Den fronten var ikke sååå tøff.. De bilene blir fete m skikkelig styling.. mm Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg