Produck Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Jeg har ikke hengt her lenge nok til å se hvor "mørkt" folk får gjort jobben her, men jeg har en Ford Sierra '89 som virkelig trenger en sjekk både her og der. Jeg er en fattig student og er på utkikk etter noen som kan gjøre litt mekking uten å kreve fjorten tusen for det... Følgende trenger en sjekk/reparering: 1. Hull i eksosen, men usikker på hvor. 2. Det skrangler noe jævlig under bilen. Antakeligvis katalysatoren. 3. Bremsene bak piper noe forferdelig. Må skiftes, tror jeg. 4. Spylevæskeledningen er kuttet/røket. Må byttes. Jeg har ingen bilkunnskap og de jeg har vært i prat med til nå har ikke hatt tid til å se på det. Ser derfor på verksted som eneste løsning, men vil som sagt få gjort det så billig som mulig. Det er jo en gammel bil, men jeg vil kjøre litt til. Er det noen som kjenner en som kjenner en som har en bror som jobber på verksted, eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Denne tråden passer bedre inn på "Teknisk" forumet. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 kor bor du i landet? Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Kom til Bergen så tar jeg det for en tussing, hvis du betaler delene ;) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Produck Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Bergen ble litt langt... Jeg burde nevnt at jeg helst skulle ha fått gjort det på Østlandet. Oslo hadde jo vært konge. Og beklager feilpostingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg