Lunden07 Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Spotta denne da jeg var på Hamar Go Kart i dag. Stod rett ovenfor Go Karten der, vet ikke om det er noe bil verksted der av noe slag. Men noen som har specs på denne? Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks_ Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Har sett to Supra'er i Hamar før. En rød en, Are Ourom sin(http://www.gatebil.no/index.php?pageid=273&memberid=2213), og en annen rød en som jeg ikke vet spesielt mye om. Den ser ganske orginal ut. Mener at den har spoiler. Ellers husker jeg ikke noe mer. Tvers ovenfor Go-carten er det bilskadeverksted :) Siter 1997 Saab 900 S STCN N1025 [x]1990 Mercedes-Benz 230E [x] Honda NSR 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Det var ikke den du linket til hvertfall. Hadde ikke de felgene. Var mer kant på disse, og så litt mer standard ut. Var spoiler på den jeg så også, pluss at den så ganske så org. ut ja. Ahh :P Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apex Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Tipper jeg vet hvem som eier den bilen du så. Han har en Supra til også. En sølvfarget en av forrige typen. Jobber med han som har de bilene, serru. Skal visstnok være 420Hk i den røde. Siter Murphy's lov: Alt går galt... Samtidig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 lest litt om den her om dagen på prix ridabu .han hadde hengt opp " bonde lapp" der ( a4 side du kan rive av tlf nr på bunnen ) bra underholdning mens de andre ar og shoppa ;) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg