Skodaturbo Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 320,as in E-36 eller E-30?,og hvilken motor type da?,er vel 3stk av de.130 hk,150,og 192 hk..Ja,slå ann en prat.Skal til Jessheim nå,skal handle litt ting og tang til huset.Så vi snakkes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 e36 med M50B20 så det vil si 150hk Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Ja da var det på tide med en liten oppdatering folkens.Har holdt på litt med motor rommet,lakkert her og der.Og kjøpt meg carbon motor deksel,ja er ekte carbon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Har også byttet ut endel slanger til blå samco slanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Carbon motor dekslet mitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Sånn,da ble resultatet slikt.Er ikke helt ferdig med motor rommet ennå,er endel igjen ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Øyeskygge ferdig lakket og montert,er noe ordentlig dritt,det limet som fulgte med,sånn svart seig dritt,men ble bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Har også fått på plass skrift på frontruta og et deilig skoda logo merke på 50% panser og 50% sideskjerm.Syns det ble bra jeg,hva med dere der ute? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 jalla! Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Det ble for dumt med de merkan på biln. ville heler hatt noen mindre og distre hvis eg ha vært deg da Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Haha, synes det ble stilig jeg :D Dog den frontrute-streameren var kanskje litt overivrig... Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 tear it off... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Nei Nei,alle klistemerkene blir.Så enkelt er det,hehe.Jeg syns det ble kult,er mye kulere i real life,så litt rart ut på bildet..Kom igjen,er det ikke flere synspunkter der ute folkens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 disse klistremerkene ble ikke noe bra synes jeg. For det første fikk bilen en skikkelig rånepreg, og for det andre så passet ikke en diiiger logo med grønt i seg på en blå bil. Men motorrommet ble da fint! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Enig i at logoen på panser burde vært feks Sølv\transparent, for å ikke lage så stort kluss i fargespekteret! :) Tøft motorrom da! Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg