88modell Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 ser ut som et bra prosjekt, kult at noen gjør noe med skoda også :) Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Takk Takk..Er min første Vag faktisk. Gikk fra Opel,til VAG,en overgang.Alltid digget Opel,klarer ikke engang å selge min fine Astra G.Jaja,det kommer mer om Skoda`n snart.Så følg med 88 modell ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Halla, nice felger det der, bare få lagt den ned nå så blir det bra, har litt og pusle med på min egen også om dagen, men tar litt til, har jo en sønn jeg prøver og bruke MYE tid sammen med... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 I Know..Den er høy,ser helt for jævlig ut..Men venter på senkesettet mitt nå,blir koni,når jeg for det,er litt usikkert ennå.Fikk beskjed om at det er litt vente tid.Kjøper via Bilxtra.Skal bli godt å få den ned. Men i mellom tiden,så kan jeg skru på min kjære Opel Astra G,hehe.Nei,for komme meg opp,å jobbe litt nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Ja.Da har jeg bestilt litt mer snacks..Mye carbon deler faktisk.hihi.Gleder meg til jeg for alt.Kan blant annet nevne:tak spoiler,dørhåndtak,lister,grill,øyelokk.Og mye interiørmessig.Alt er i karbon,noe ekte,noe uekte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Og jo..Er det noen som veit hvor jeg kan få tak i nye lykter foran.Min er 2001 mod,så har facelift fra før av.Har kommet over en type andre lykter,er de runde typene.Men de koste jo søren meg over 6000 kr,og det er nok litt for mye for lykter for min del.Så hvis noen veit om noe,si fra.Setter stor pris på det.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Da legger jeg ut bilder av det jeg har bestilt nå.Var ikke så veldig lett å finne det her,for ikke tak i norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Begynner med mine baklykter,det som er rundt selve lysene blir lakkert i samma farge som bilen.Er LED lys,og jeg for runde lys.Pimp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Så,min nye grill.Der blir også ramma rundt grillen lakkert i samma farge som bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Lyst til å ha litt brede hjulbuer,så har bestilt nye,som jeg bygger ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Og må seff ha en spoiler på taket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Resten er i carbon.Nye dørhåndtak deksler,all det stygge tre interiøret blir kastet langt langt vekk,og blir erstattet med carbon.Blir sidespeil deksler i carbon,leppe på fanger foran og bak blir i ekte carbon.Vil gjerne høre deres synspunkter folkens???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Hei, litt vanskelig og si før jeg har sett det på bilen, men bak lyktene har jeg sett på selv faktisk, de og spoileren liker jeg godt, gleder meg til og se alt på bilen, høres bra ut i hvertfall, :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Der var det litt respons :) Ja,digger de lyktene.Har sjekket rundt her i lille norge,for ikke tak i de her..Har vært på Skoda idag,så blir RS front på meg å..Så følg med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Nice, gleder meg.............. dette blir en fet bil. stå på.. Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg