jurgz Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Heisann..trenger litt seriøst hjelp ang min 96 mod astra 1.6 16v .Den har blitt stygg lat..drar virkelig dårlig..noen som har noen gode tips? har sjekka plugger,luftfilter og tok ut innmaten av katalysatoren i går..men ikke direkte store forskjellen :cab :aug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Har du noen feilkoder? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jurgz Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 nope..ingenting gitt..ingen lamper som lyser eller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 har du funnet feilen? bilen til min svigermor er helt lik må nesten ut å dytte bilen opp bakkene. samme motor og årsmodell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jurgz Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 har ikke peiling enda..ska ut å se litt mer på den i kveld nå..har testa nå dyse og brensel rens..hadd på det i går ..så en får se om det blir noe bedre..har et problem til at det "jokker" når du slipp opp gassen...så skal prøve å rense tomgangsregulatoren i dag nå..har jo såklart nettopp funne ut at ene tårnet er litt skevt å da.enten det eller så hell Kula på å dettt ut :P så ska bli en arti kveld..ALDRI MER opel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Hvordan gikk det? Skrotet du Skropelen, eller har du fått fikset feilen? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Slik er min også. Må ned to gir for å klare å komme opp motbakker. jeg har ikke giddi å fikse den, da jeg heller bytter motor til 1,8... Har du fått målt bensintrykket? Var pluggene veldig sota? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Slik er min også. Må ned to gir for å klare å komme opp motbakker. jeg har ikke giddi å fikse den, da jeg heller bytter motor til 1,8... Har du fått målt bensintrykket? Var pluggene veldig sota? Hvis du først skal bytte motor så kan du vel likegodt gå gor 2 literen eller gsi. Eller gjøre som meg og kjøpe bmw:D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skropel-F Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Har en astra F 96 stv jeg, har samme problemet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrAndersen Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Enten så ligger problemet deres i tett bensifilter eller en vakum slange som er lekk eller så er det en lyddemper på eksosen som er tett. Har selv en astra G 1.6 16v å den har det aldri vert noen problemer med... Så hva skal vel folk med BMW? Siter MrAndersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg