Gå til innhold

har henta meg orginal Turbo vong:D

Ranger emnet


luigi

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du ser på den lappen som du tok bildet av, så tror jeg den er klistret oppå en annen lapp.

 

der hadde du faktisk rett!

 

hadde motor vask i dag, så kom jeg porti merket og d falma av og under der igjen var d et annet merke..

MVH Raymond Myrland

 

940 front ønskes.

960 intriør ønskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå at bilen er orginal når man kjøper den, dermed vil jeg si at denne er orginal med at-motor, men skjønner hva dere andre tenker på :)

Gratulerer med en små-sliten bil med dårlig motor, som på en merkelig måte blir ganske tøft! hehe ;)

 

motorn er da ikke dårlig den!

har bytta Turbo og skifta noen tennings deler, og etter det så har den funka vældi bra!

men så er det ikke mye som kan feile disse A motorene, og er d feil så fikser man d selv:)

 

men bilen er ikke topp stand da..

men den er faktisk utruli god og kjøre!

MVH Raymond Myrland

 

940 front ønskes.

960 intriør ønskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo bare en dritt motor uansett om den er orginal eller ikke! går jo dass og bruker mangfoldige liter bensin på mila! fysj

 

motorn er da vel ikke no dritt!

starter og funker vældi bra nå!

syns den går akkurat passeli!

ja den bruker litt på mila:(

MVH Raymond Myrland

 

940 front ønskes.

960 intriør ønskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
AT motoren skal ikke bruke så ekstremt mye bensin, dersom alt er justert riktig og den er i bra stand. Min gode gamle 245 med B21AT ,brukte ihvertfall mindre enn B21ET, og ikke gikk den noe dårligere heller :)

 

 

Erik

 

nei den bruker faktisk ikke så mye bensin.

funker kjempe bra på rolig lang kjøring. brukte nesten halv tank fra sortlan til Tromsø, og det er 5timers kjøring.

 

men går ikke så sinsykt godt :p

MVH Raymond Myrland

 

940 front ønskes.

960 intriør ønskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som har hørt om spesial bestilte biler her a?. og nå glemte jeg jo og lese di 2 siste sidene. og hva står det på den under?

 

ja den er sikkert spesial bestilt, var en gubbe som hadde den først, sikkert brukt den til og dra camping vonga eller no sånt:volvopower:

MVH Raymond Myrland

 

940 front ønskes.

960 intriør ønskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår