Vantage Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 hmm.. hørtes jo ut som om det kunne funke da.. med magnet.. så lenge du ikke kjører A2 eller A8 :) detta må jeg få mer rede på.. hold oss oppdatert.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Januar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Skal ringe opp dit etter helga :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Faen! Tror jeg har dratt over vindusåpnern... Funker så jævli dårli, tok litt hard i her om dagen.. Og nå må jeg faen meg av med dørtrekket osv, har vært nede og hivd av det osv.. Så er det dissa jævla plastik greine da, med noen rare fester på... Får se på det senere... Noen som veit hvor mye ca man skal ha for denna mekanismen på høgger'n ? Faen nå skulle jeg hatt delebil her :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Fatter bytta akkurat det på mercha, kostet 1500 spenn tror jeg... Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Kanskje noen her som bor i nærheten av Sørum, og har en delebil og har lyst og gi meg denna ;P Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 295 ,- sku dem ha på norsk bildelesenter ser jeg :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Skulle kjøpe sånne jeg og.. Men da hadde de bare nye.. 400 spenn.. på Norsk Bildelesenter-... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Fant ut hva det var! Var bare en vaier som var ryki ... :) Får stikke på biltema og betale en 20spenn ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 eller gi meg 100k og få skikkelig bil :P haha neida bare kødder merei jonas :) blir kjøring til helgen kanskje! :) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Kjøpt meg girkule ! :) :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Hva slags musikk er det på Bil CD2 ? Regner med alt er på det lovlige plan? Fet kule forresten! Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Januar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Haha, hvordan musikk det er? Husker ikke jeg ;P Girkula er digg :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by Jeb Haha, hvordan musikk det er? Husker ikke jeg ;P Girkula er digg :) Ingen girkule er diggere å kulere enn VW motorsport sin girkule i en Golf ;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Januar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Du, nå tuller du.. ;) Girkula her er bra, kosta bare 200kr da ... :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Hvordan er girkula til VW Motorsport? Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg