Chosen Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Noen som vet om noen guide for å sveise igjen bakluka ? ell noen som kan forklare prosedyren ? :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Er ikke akkurat noen guide men hvis du kan Finsk så skjønner du sikker litt. http://www.clothingplus.fi/jaakkola/autot/vanhat/mk2tdi/08_korimuutoksia2.html Det beste er å bruke en dørside fordi den har samme kromminga som bakluka og da trenger du ikke sparkle så mye.. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by EspenB Jonte, gi deg da..... mannen skal ha den som bruksbil..... Hadde det vært til banebruk er det en ting, men hva i alle dager skal han med weitec på en bruksbil med strikk-motor da??????? Tenk man, tenk. Det finnes vel mange andre, mye billigere alternativer for å få bilen til å bli lav, men likevel kjørbar på...... Sant det, er ikke poeng i justerbart på en vanlig brksbil som den, er jævlig stivt og. Har KW på min og du trenger nyrebelte til tider. Et vanlig senkesett med noenlunde bra dempere er vel halve prisen og under det?! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by Jeb Noen som vet om noen guide for å sveise igjen bakluka ? ell noen som kan forklare prosedyren ? :) Du kan få kjøpt innsats til å plastsveise inni der hos tuning.no Eller, røsk ut alt inni "gropa", skjær ut et stykke som passer av sidedøren. Sveis på... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by Laaars Du kan få kjøpt innsats til å plastsveise inni der hos tuning.no Eller, røsk ut alt inni "gropa", skjær ut et stykke som passer av sidedøren. Sveis på... :) hmm, får se om jeg gjør det når jeg skifter til 88-dører eller noe... Finner en dør på høggern ell bare bruke en av de gamle mine :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Går ut i fra det ikke er bakluken du vil plastsveise.....:) Det ville jeg gjerne sett..... Men husker det var en artikkel i The Golf en gang om det å bygge om en 90 bak-fanger til innfelt skilt. Skulle fått fatt i den vettu, der var det nøye beskrevet hvordan du skulle sveise bakluken og. Synes å huske de brukte deler fra en gammal Pug til fangeren ihvertfall. Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Det stemmer... kan sikkert bruke skiltinnfelling fra andre fangere fra andre biler også. Er vel egentlig bare smak og behag. hvis du greier det, så si i fra a, for da skal du få jobb av meg også hvis jeg kjøper mk2 etterhvert... ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet November 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 w0h0... Var å kjørte utafor huset mitt nettop... Var fett :) Faen gleder meg til og bli 18 :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet November 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 Noen som har noen ideer hva jeg kan gjøre nå mns jeg ikke har penger ? tenkte på noe til bilen ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Du kan jo støvsuge den, vaske vinduene grundig innvendig, ta en motorvask, utvendig vask og tørke godt av. Rubbe og polere den, så får du vekk alle de småripene som er i topplakken. Bare pass på og ikke rubbe for mye, så du sliter bort alt som heter blankt! :D Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Hvis du har tenkt til å lakke den kan du jo begynne å demontere... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet November 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Originally posted by Laaars Hvis du har tenkt til å lakke den kan du jo begynne å demontere... Venter en god stund med og lakke, skal først få fikse alle tinga jeg skal ha osv ... Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet November 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Stikker til syden, så blir ikke noe aktivitet fra meg denne uka :) Kom gjerne med tips, ting dere anbefaler osv i løpet av uka ... Så kan dere også slenge med noen bilder av fine golf'r :) Vi snx ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 SYDEN?? SLASK! Mens du drar til syden må jeg opp tidlig i morgen, ut i kulda, vente på forsinka tog som kanskje er så forsinka at jeg må gå til skolen...... i KULDA! Håper du fikk dårlig samvittighet nå! :D Menne, hvis du skal lakkere så burde du jo kanskje begynne å demontere før du fikser noe som helst, og evt. sette på fangere o.l. du skal ha utenpå. Hvis ikke du bare skal lakkere utvendig, og ikke i motorrom og inni bilen? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 SYDEN?? SLASK! Mens du drar til syden må jeg opp tidlig i morgen, ut i kulda, vente på forsinka tog som kanskje er så forsinka at jeg må gå til skolen...... i KULDA! Håper du fikk dårlig samvittighet nå! :D Menne, hvis du skal lakkere så burde du jo kanskje begynne å demontere før du fikser noe som helst, og evt. sette på fangere o.l. du skal ha utenpå. Hvis ikke du bare skal lakkere utvendig, og ikke i motorrom og inni bilen? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg