Chosen Skrevet Oktober 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Kunne dere tatt noen bilder av dette ? *Nysgjerrig* Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by zoom Bilde? Og er det noe problem å få lagd nye gjenger på girstanga? det er ikke gjenger på den lenger..girkule er skrudd fast med skruer! :) bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Hva er det egentlig godt for og kutte ned stanga a ? Bare for det er tøffere ell er det en praktisk side av det ? :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 for de med litt lengre armer er det vel greit..jeg for min del kjører med den originale..lener hånda mi på den. :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Når stanga er kortere så blir også vandringen kortere. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 http://www.golf2.dk/index.php?action=guider&do=vis&guide_id=18 Blir nesten det samme som på denna guiden ? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 vitsen er så det ikke ser ut som en stor dildo som står mellom setene!! ;) hehe lange armer? bare og kjøre setet helt neeed det! JESSHEIM! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by vwgolf2 vitsen er så det ikke ser ut som en stor dildo som står mellom setene!! ;) hehe lange armer? bare og kjøre setet helt neeed det! JESSHEIM! :D ser ut som en buttplug :D hehe.. :P men jeg skulle hatt den muligheten for å kjøre setet heeeelt ned..morsomme med stripa i frontruta er å se Ascona sitte i førersete..haha..sitter med huet på skakka for å se ut :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Jeg tror ikke det blir noe av desverre... veit a faen om jeg orker begynne trekke skinnet... Driiitsliiit :( Får vel ta og lakka eller noe ... Så får jeg se hva jeg gjør senere :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 har tenkt å lakke interiøret mitt med interiør lakk til våren/sommeren :) så, viss du hadde gjort det så hadde eg hatt noe å sett opp til liksom :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Joa, idag har jeg da grovvaska dashet med tynner, så det blir lakkering på mandag... Har også lakka det chrome på dørhåndtaket og emble i grillen sort... Så blir bra detta, får se om jeg fikser noe mer interiør i løpet av uka... Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YoDa_SwE Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Min bil: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by YoDa_SwE Min bil: :usuck: Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YoDa_SwE Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Länk till sidan: http://groups.msn.com/YoDaSwE/shoebox.msnw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by YoDa_SwE Länk till sidan: http://groups.msn.com/YoDaSwE/shoebox.msnw hva med å ta av den STYGGE svarte tykke lista på siden, legg merke til STYGGE er med stor skrift :D hehe, nei da, men anbefaler deg til å ta av den, er bare til å rive den av også vaske av limen etter på, er ikke noe skrue hull på dem :D jafal ikke på di bilene vi har på skulen :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg