omega2.6i Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Hei! har et lite problem som jeg håper jeg kan få litt hjelp med:D Motoren stopper nesten når jeg trykker inn cluthsen i lyskryss eller så står den bare å fjusker mellom 300-1000. av til stopper den helt, men får start på den med en gang etterpå? hva kan være årsaken til det? Opel omega 2.6i A 1993 (manuell) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alekspp Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 stopper den bare i lyskryss?? enn hviss du setter den i fri med en gang og slipper CL Siter ford mondeo 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Rens togangs regulatoren din Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 JA det kan hjelpe, hadde litt problemer med omega a min rensa den og alt gikk flott. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
persv3 Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 det kan være 2 ting . på nedre reimhjulet sitter det en føler til tenninga,vis det er veldig mye skitt på den må du gjøre det rent. eller du kan ha en vakum lekkarsje. for å finne ut dette kan du bruke start gass. spray start gass rundt alle vakumslanger. ruser motoren seg opp når du gjør dette, så har du en vakum lekkasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg