Poffs Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 vis vi snakker skikkelig herjing på bane holder ikke gummi veldig lenge! de forsterka blir bløte i gummin di og ganske kjapt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Når du sier skikkelig herjing", hvor mye/lite moment etc har du i tankene da? Jeg regner med at en sliten B230ET bruker litt lengre tid på (is)bane enn et 500nm+ monster bruker. Og er det snakk om timer eller måneder før du river de i filler? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST 2FØRTI Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 klarte å ryke et sånnt mekonomen diesel feste på 5 min og det var helt nytt.. slang på et biltema feste jeg hadde ligende og det har holdt enn så lenge.. men har ryke noen feiltema fester før :p kollevold har vel sånne grp. a motorfester.. er en som bruker 240 grp.a festene på 200 sx med 500 hk og de har holdt i 1,5 år hvertfall.. har no lastebilhyttefester av no slag ligende.. Heis fester er stivt og funker sikkert fint :) Siter 1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Når du sier skikkelig herjing", hvor mye/lite moment etc har du i tankene da? Jeg regner med at en sliten B230ET bruker litt lengre tid på (is)bane enn et 500nm+ monster bruker. Og er det snakk om timer eller måneder før du river de i filler? siste bremsing ga 650nm. sist nevnte løsning er det eneste som har funka for meg ivertfall.nylon og topplokks bolter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 ..kollevold har vel sånne grp. a motorfester.. er en som bruker 240 grp.a festene på 200 sx med 500 hk og de har holdt i 1,5 år hvertfall.. Du kan ikke sammenligne dette direkte da, hele problemet her bunner egentlig også i at "sporvidden" på motorfestene til 240 er så liten. Hadde man bygget om hele høyre motorfeste til å være lengre ute, så hadde det blitt en helt annen belastning. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Poly får du kjøpt, lurer på om det er IPD som dealer de..Vær obs på at Poly smelter lett(!). Jeg kjørte i 2 år med Scan Tech dieselfester + øvre motorstag og det var STIVT og festene var gode som gull etter to års aktiv bruk (bane, street legal+++). Da hadde jeg også masse grep (225 brede dekk, diffbrems), så jeg ville tro en "vanlig" volvo vil duge med scan tech dieselfester, så lenge man holder oljen unna. Før eller siden vil festene ryke, det er slik de er designet (sikkerhetsårsaker fra volvo, at festene skal gi lett etter v/ kollisjon) du som har såpass mye effekt er det jo rart at det har holdt for deg! Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 du som har såpass mye effekt er det jo rart at det har holdt for deg! "knis" Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.