Buøyvolvo Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Jeg har en volvo 142 som jeg skal sette inn en b23et turbo motor fra en 760 tic. men jeg mangler en styreenhet bosch nr. 0261 200 022 så jeg lurer på om noen har en liggende som jeg kan kjøpe!:volvopower: :) Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 eg har kansje begge boksene liggende, hadde ein ET maskin før, men har solgt nette, men tror hjernene ligger igjen, kan sjekke det i mårå om det er samme nr. er fra 85 modellen. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Det hadde vært supert:) Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Hei, fant ikkje hjernen her hjemme hos meg eller i garasjen, men han ligger hos ein kompis av meg, og han var ikkje hjemme idag, men får fikset det i mårå. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 har en som er chippet til deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Det har ingen ting å si om den er chippet! jeg har skaffet en annen en til 1600kr på ett bilopphuggeri! men vis jeg får den biligre til derre kjøper no jeg den heller!!:) Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 omfg for en pris... solgte nettopp en slik en for 1000 inkludert chip. har en kompis som har en og tror han selger for 1000 lappen ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg