henrikfinne Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Heisann. Har nå chippet bilen min hos audisentrum. Etter dette har et problem oppstått, og lampa i bilen på motorfeil lyser. Bilen går mega dårlig, som om turboen ikke var der! "popoffen" blåser ikke like høyt på samme turtall heller. Etter et sjekk i vagcom, kom denne feilmeldingen frem; Fuel Trim Bank 1. System too lean. Pratet med audisentrum, som mente det kunne være noe med lmm. Synes dette er litt rart, for da jeg sletter feilen, går den som en kule en tid, til feilen kommer tilbake. alt fra 10min til en time. Noen som har peil på hva dette kan være? Utolig kjedelig!! har for å nevne det byttet luftfilter. Siter S3 00" <3 <3 Toyota Corolla 95" S3 01" :-) (SOLGT) A3 99" 1,8T :-) (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Går vel i nødmodus når feilen dukker opp. Prøv å bytt lmm du, den er forbruksvare omtrent på 1,8t'ene. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 byttet lmm idag, bilen gikk som en klokke helt frem til kvelden. nå drar det faenma dårlig igjenn! :( skjønner null nå jeg. Siter S3 00" <3 <3 Toyota Corolla 95" S3 01" :-) (SOLGT) A3 99" 1,8T :-) (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 da hadde jeg dratt rett til audisentrum med bilen og fått de til å finne feilen... må få en hvis form for hjelp uten å betale seg i hjel siden du sliter med bilen etter et besøk.. Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg