Glenn` Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Hei har et lite problem med min 245.når jeg kjører og gir halv gass så går bilen helt til det kommer en del turbotrykk å da henger gassen seg.har cruise control og tenkte det kanskje var dette,så kobla av wieren til den og det samme skjer.når den begynner og henge seg gir det seg når jeg klemmer inn clutchen,og hvis jeg ikke klemmer den inn så går den på fullgass ett godt stykke oppåver før den gir seg.. noen som vet hva det kan være? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Har du støtdempertårnstag? Mitt venstre motorfeste gikk av og når eg fekk turbotrykk letta motoren seg på venstresida og rullen som gasswiren er festa i tok oppi staget og gjekk ikkje i retur, SAM stag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 haha,stemmer stemmer...har sam stag ja.derfor jeg ikke sjønte hvorfor det blir slik etter jeg bytta staget for satt det på for 2uker siden og har ikke kjørt bilen siden.takk for hjelpa.kunne nok aldri kommet til å tenke på det ;) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Tror du sparte deg for en jævlig stor feilsøkingsprosses dær ja! fint du fant ut av det! Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 stemmer det!!mye tid spart :) hehe Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg