Audi Coupe 2,3 20v Q Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 tenkte jg skulle få bytta vantil løftere og tettninger på bilen min nå. tikker en liten stund mens den er kald. den bruker minimalt med olje, men er vel like greit å skifte tettninger når man er først oppe med det.tenkte jg skulle prøve på dette selv.. ligger jo en del tråder her om dette. hvor mye vil det koste å sende dette bort? skift av alle ventil løftere og tettninger + topppak. etc.? er 7A motor. kontra surre med dette selv? er delene dyre eller jobben? har ikke alverdens peiling:P hehe Siter * 00 Lexus is 200 TTE * Audi Coupe 2,3 20V Q. 90mod * Audi 80 1,8 s 87mod. solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Å få gjort jobben på verksted er dyrt! Bytte løfterene kan du gjøre selv, er relativt enkelt og fort gjort. Trenger ikke av med toppen for å skifte tetningene, men om motoren bruker lite olje så hadde ikke jeg giddet (denne jobben er ikke noe som er fort gjort) ;) Nye originale løftere koster 162/stk hos Velox Motor, rundt 300/stk på Møller sist jeg sjekket. Man får også billigere fra 65/stk og oppover (uoriginale), men tviler på kvaliteten. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi Coupe 2,3 20v Q Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 ok=) takk for svar... da spørs det om jg for prøve å surre litt med det, med litt hjelp fra noen som har litt mer peil enn meg:P tenker jg går for de fra velox! Siter * 00 Lexus is 200 TTE * Audi Coupe 2,3 20V Q. 90mod * Audi 80 1,8 s 87mod. solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg