truhaa Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Ser etter en Datsun 510 coupe 69-72mod, men de er like kranglete å finne der som her (elle sykt dyre) Leter på det jeg finner av nettsalg av bil i Europa, da det def hadde vært best å ordne noe mer "lokalt" men tror det skal hold hard å finne noen. har som deg dog greit med tid, men når en først starter å lete tar det jo altid av...... Blir det noe handel mht meg, kommer jeg til å få et firma til å ordne absolut alt. Er så grønn mht dette at jeg garantert går på en smell om jeg prøver selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Jeg skal se hva jeg finner ut om de forskjellige nevnte firmaene, det er jo ikke forskrekkelig å betale noen 10000kr for å gjøre jobben, langt ifra.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeeZuZz Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 http://www.motorships.no tar ca 10 000,- for å hente bil hos selger, ordne alt med papirer, og frakte til Drammen. Eneste jeg gjorde var å sende et par mailer til de, og be selger sende title med posten til de. Men vegvesenet måtte jo knuse drømmen min pga usakligheter (papirer, som jeg forsåvidt har), så bilen har stått ubrukt i hagen i snart 2 år. Jeg kommer aldri til å tørre dette igjen ene og alene pga Statens Vegvesen ikke går an å stole på, og har skremmende mye makt (at klageorganet til Vegvesenet er dem selv sier litt). Hvis du likevel vil prøve deg, sørg for at bilen er 100% original. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laanders Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Hei! Importerer biler fra Tyskland primært men fikk en forespørsel angående å importere bil fra USA. Hva må jeg ha av papirer i orden for at det skal gå knirkefritt fra selger?? Hva er sentralt å vite?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Jeg har en i Ohio som tar sånne jobber for $1500 Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Hei!Importerer biler fra Tyskland primært men fikk en forespørsel angående å importere bil fra USA. Hva må jeg ha av papirer i orden for at det skal gå knirkefritt fra selger?? Hva er sentralt å vite?? Du trenger "Title" eller får du ikke bilen ut av landet om frakt / tollerne der borte er kranglete. Har du den lappen, går det lett :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WolfBoy666 Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 lurer litt på og importere en EVO IX fra USA nå...den bilen løner seg ikke og hente i tyskland...da blir den nesten like dyr som her hjemme...men henter jeg den i USA sparer jeg ca150000kr på den bilen på grun av lav dollar...det liker jeg på en måte men ikke på renta her hjemme... men er det litt risk og importere bilen usett? men har jo sett på mange bilder... ikke noe problem med og få den hit til drammen...for det tar jo Skipsagentur skipsagenturer bilskipsrederi bilskipsrederier for ca10000kr men hva av pappiere skal være i orden før jeg kjøper den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 lurer litt på og importere en EVO IX fra USA nå...den bilen løner seg ikke og hente i tyskland...da blir den nesten like dyr som her hjemme...men henter jeg den i USA sparer jeg ca150000kr på den bilen på grun av lav dollar...det liker jeg på en måte men ikke på renta her hjemme...men er det litt risk og importere bilen usett? men har jo sett på mange bilder... ikke noe problem med og få den hit til drammen...for det tar jo Skipsagentur skipsagenturer bilskipsrederi bilskipsrederier for ca10000kr men hva av pappiere skal være i orden før jeg kjøper den? Som sakt over, du trenger "Title" på bilen som viser at du er eier. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WolfBoy666 Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Okey det med "Title" men oxo hørt det er viktig med flere papirer fra USA... Bakrunden til bilen oxo videre...men hva med Norske papirer da? Hva skal man ha klart her i norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg