pr0spect Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Jeg lurte på hvilken turbo som vil passe bilen min. Skal ikke dra ut så sinnsykt mye fra bilen. Den tåler jo ikke all verden. Hva av deler trenger jeg? Kos:driving Siter vw golf iv<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 ny bil eller motor er vel det beste:P men om du sikter på pitteliten tubo bare får å få dumpventil å pssft? Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Kommer jo an på effektmål, men alt i fra K04 til GT25. Trenger også nye råder og stempler. Da er du nesten oppe i hva en brukt 1,8T motorkoster...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pr0spect Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 hvor kan jeg få taki en brukt motor da? finne? :D Siter vw golf iv<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pr0spect Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 bitteliten turbo da? noen som kan finne? trenger jeg ny innsprøytning eller går det med den jeg har? Hvilken er orginalt? Siter vw golf iv<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Vil tro det er bedre og like kostbart å finne seg en GTi motor til bilen din.. Du kan søke på http://www.bruktbildeler.com http://www.bildelsbasen.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pr0spect Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 var da ganske dyrt med 15 000,- for gti motor da. Noen som kan finne billigere? Siter vw golf iv<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 tror desverre ikke du kommer mye billigere en det.. mye man trenger som nytt ledn. nett vel, sveise om eksos, gir? osv... ellers om du skulle bygget turbo på 1,6 trenger du vel turbo grenrør trykkrør kjøleslanger mer bensin(?) bilen vil vel også muligens trenge chip og/eller ny mapping sikkert enda mer en det også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 var da ganske dyrt med 15 000,- for gti motor da. Noen som kan finne billigere? Husk at du må ha tykkere stabstag, større bremser og andre fjærer/dempere også.................... selg bilen din og kjøp 1,8T. Det er billigst, prøver du å gjøre det billigere blir det bare dyrere. Billig turbo-kit hjemme mek er beste måten å rase en motor Har du ikke råd til å kjøpe GTI, har du nok antagelig ikke råd til å bygge om til turbo heller..... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Husk at du må ha tykkere stabstag, større bremser og andre fjærer/dempere også.................... selg bilen din og kjøp 1,8T. Det er billigst, prøver du å gjøre det billigere blir det bare dyrere. Billig turbo-kit hjemme mek er beste måten å rase en motor Har du ikke råd til å kjøpe GTI, har du nok antagelig ikke råd til å bygge om til turbo heller..... Enig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg